מיצובישי אלקטריק
מיצובישי אלקטריקצילום: ISTOCK

לא מדובר רק בנסיקת מעלית מיצובישי בשנחאי או בטכנולוגיית לווייני החלל של מיצובישי אלקטריק.

קונצרן האלקטרוניקה הענק, שמסכם 101 שנות פעילות, הצליח לאורך שנות פעילותו לעמוד בחזית הטכנולוגיה במגוון תחומים ולשמור על הצלחה עקבית.

מיצובישי אלקטריק – חברה טכנולוגית מובילה בעידן המודרני

חברת מיצובישי אלקטריק פועלת בכמה חזיתות במקביל. תוך כדי התמקדות בחיי היומיום של הצרכנים, היא שמה את הדגש על פיתוח טכנולוגיות חיוניות לאדם בעידן המודרני תוך התגברות על אתגרים רבים, בכללותם תחרות שוק גבוהה.

איך היא עושה זאת?

אחת הדרכים להתבלט על פני המתחרות בשוק האלקטרוניקה וענף הטכנולוגיה היא לחתור אל עבר מימוש חברה בת קיימא. מיצובישי אלקטריק פועלת ללא לאות במטרה לפתח פתרונות ידידותיים, אמינים, שמבטיחים בטיחות מרבית ושמירה על הסביבה, זאת במטרה לשפר את איכות חיי הצרכנים.

אחת הדוגמאות המובהקות לכך היא טכנולוגיית המזגנים המתקדמת שמיצובישי אלקטריק פיתחה - טכנולוגיית אינוורטר - שמאפשרת פעולה רציפה ומשתנה של המדחס מבלי להפחית את התפוקה. כך למעשה, המזגן מצליח לשמור על טמפרטורה קבועה לפי דרישה ולא נכנס להשהייה, אלא משנה את עוצמת הפעולה שלו, כך שלא נדרשת ממנו הפעלה מחדש. המשמעות של זה היא חסכון אנרגטי משמעותי ומניעת השחיקה של המזגן לאורך זמן.

הטכנולוגיות הללו מוכיחות את העובדה שמיצובישי אלקטריק שואפת תמיד להתקדם ולפתח פתרונות מתקדמים, יעילים וחכמים יותר עבור הצרכנים. היכולת שלה להמציא את עצמה מחדש מציבה אותה שוב ושוב בחזית הענף, ומאפשרת לה לקבוע את הרף אליו שואפות המתחרות שלה להגיע.

הסטנדרטים של מיצובישי אלקטריק לא השתנו במהלך כל 100 שנות פעילותה.

מיום היווסדה ועד היום מיצובישי אלקטריק ממשיכה לשמור על סטנדרטים גבוהים.

בייצור – כל מוצרי החברה מיוצרים במפעלים באמצעות רכיבים יפנים ברמה הגבוהה ביותר על ידי מערכות ייצור מתקדמות, המאפשרות אוטומציה מושלמת, אמינות מקסימלית ובטיחות מרבית.

באיכות – מיצובישי אלקטריק מתחייבת לסטנדרט איכות גבוה וקפדני. כל מוצריה עוברים בקרת איכות לאורך כל שלבי הייצור ובדיקה עצמית לפני שהם נשלחים אל הלקוח.

בשירות – לרשות הלקוחות של מיצובישי אלקטריק עומדת המשווקת הבלעדית שלה בישראל, חברת אקון טק, אשר מציעה תמיכה הנדסית וטכנית בפריסה ארצית, שירות מהיר בזמינות גבוהה ומערכי הדרכה ייחודיים במרכז הדרכה ייעודי.

כל אלו מוכיחים, שהבחירה במיצובישי אלקטריק היא הבחירה בקונצרן האלקטרוניקה המוביל והטוב בעולם.

למידע נוסף אודות מזגני מיצובישי, בקרו באתר https://www.mitsubishi-el.co.il