הרצל חג'אג', אביה של שיר שנרצחה בפיגוע דריסה בירושלים לפני חמש שנים, מודאג מאוד משרשרת הפיגועים האחרונים, וקובע: הטרור לא ייגמר כל עוד אין הרתעה אמיתית.

"יש היום אינתיפאדה בישראל ומי שלא מבין את זה עוצם עיניים. הם רוצחים, דוקרים, דורסים ושורפים אותנו בגלל שאנחנו יהודים ושהם רוצים שניעלם מפה כדי לקחת לנו את המדינה. עד שלא ייצרו הרתעה אמיתית מולם, שום דבר לא ישתנה", אומר חג'אג' לערוץ 7.

חג'אג' השתתף בדיון חירום בכנסת שעסק באלימות ערבים נגד יהודים והתעמת עם ח"כ מוסי רז. "הוא נמצא בממשלה עם מנסור עבאס שתומך במחבלים שרצחו לנו את הילדים ומתעלם מהעניין הזה. הוא גם משווה בין המשפחות של המחבלים למשפחות השכולות שלנו. אני רוצה לשאול אותו: מוסי, המשפחה של המחבל שרצחה לי את הילדה היא גם משפחה שכולה כמונו? שיגיד לי הוא אם אלו הסטנדרטים שלו".

הרצל חג'אג' מרוצה מאוד מהנוכחות בהפגנת הימין בכיכר הבימה אתמול. "באנו מצד פורום 'בוחרים בחיים' וראינו כמות גדולה מאוד של מפגינים. ביקשנו לחבר את כל הציבורים, את כל אוהבי ארץ ישראל שרוצים להציל אותה מהאבדון. צריכים להביא מאות אלפים להפגנות האלה ורק זה יפרק את הממשלה שאני מכנה 'ממשלת טרור'".

חמש שנים אחרי שבתו נרצחה הרצל ממשיך לדאוג להנצחתה. "יש המון מפעלי הנצחה לשיר וגם המלחמה בטרור הם חלק מההנצחה. יש עמותה שמחלקת לזכרה סלי מזון ועוזרת לחיילים בודדים. שיר הצליחה בחיים שלה לעשות המון דברים בזכות עקשנות - וזו הצוואה שלה: אנחנו נתעקש ולהילחם נגד המחבלים ותומכי הטרור".

תרמו לקמפיין מימון ההמונים לפעילות "בוחרים בחיים", פורום המשפחות השכולות ונפגעי הטרור