רזי ברקאי
רזי ברקאיצילום: Moshe Shai/FLASH90

העיתונאי ואיש התקשורת הוותיק רזי ברקאי מגיב לראיון שהעניק הנשיא לשעבר דונלד טראמפ לספרו החדש של העיתונאי ברק רביד.

"יכול ראש ממשלה ישראלי לא לברך נשיא נבחר, גם כשבבית הלבן עדיין יושב איש פגוע? נתניהו עשה את המובן מאליו, ורק אגואיסט מרושע כמו טראמפ יכול להגיב כמו שהגיב בראיון המדהים לברק רביד", כתב ברקאי בטוויטר.

כאמור, נשיא ארה"ב לשעבר טראמפ העניק ראיון בלעדי לספרו החדש של העיתונאי ברק רביד "השלום של טראמפ".

טראמפ כועס על ברכה מצולמת לביידן שנתניהו פירסם למרות שלדבריו נגנבו הבחירות. רעייתו מלניה היא זו שראתה ראשונה את הסרטון והפנתה את תשומת ליבו. "אני אהבתי את ביבי. אני עדיין אוהב את ביבי. אבל אני גם אוהב נאמנות".

"האדם הראשון שבירך את ביידן היה ביבי. לא רק שהוא בירך אותו – הוא עשה את זה בסרטון מוקלט. ביבי היה יכול לשבת בשקט. הוא עשה טעות נוראית. אני התאכזבתי ממנו רק ברמה האישית", הוסיף טראמפ שגם קילל את נתניהו.

עיתונאים נוספים תקפו את טראמפ בעקבות דבריו. "דונלד טראמפ לוקה באישיות נרקסיסטית", טען חיים לוינסון מעיתון הארץ.

פרשן חדשות 12 ערד ניר הגיב: "מרתק! הראיון ממחיש עד כמה טראמפ, הנשיא ה-45, בּוּר, משענת קנה רצוץ. מדהים שאפילו הוא איבד כך את האמון בבנימין נתניהו".

ציון נאנוס מחדשות 12 צייץ בטוויטר: "הישג מצוין של ברק רביד, שרק מדגיש כמה מסוכנת היתה העובדה שהאיש הלא יציב והקפריזי הזה ישב בבית הלבן וישראל שמה את כל יהבה על מדיניותו. נתניהו, כמו שמזכיר ברק בכתבה, דווקא איחר מאד בברכה לביידן. אבל העובדות הרי אף פעם לא עניינו את טראמפ".