לוזון. זה ייגמר בירידת ליגה
לוזון. זה ייגמר בירידת ליגהצילום: פלאש 90

מכבי פתח תקווה היא קבוצת החוץ הגרועה ביותר בליגה העונה כשבמאזנה נקודה אחת ושער בודד בלבד. זהו המאזן שנותר גם אחרי משחקה הערב (מוצאי שבת) במסגרת המחזור ה-13 של ליגת העל בכדורגל, במשחק שהתקיים באצטדיון שבקריית שמונה בשל סגירת אצטדיון דוחא, האצטדיון הביתי של בני סכנין שנסגר בשל העובדה שעברו על החוק ופעלו בניגוד לרישיון העסק של האצטדיון שניתן על ידי משרד העבודה.

למעשה, נקודה אחת ושער אחד זה גם המאזן של פתח תקווה בחמשת המחזורים האחרונים, כאשר הערב נותר המאזן זהה אחרי עוד מחזור ליגה שמשאיר את פתח תקווה עמוק בתחתית טבלת ליגת העל בכדורגל וכשהיא בסכנת ירידה ממשית.

אחרי הסערה סביב אצטדיונם הביתי כאשר ניסו לאיים ויחד עם הפוליקאים הערבים לחצו על משרדי הממשלה בכדי שייתנו להם אישור לארח את משחק הבית מול פתח תקווה באצטדיון דוחא אך נכשלו בכך בשל סכנת החיים שבדבר, עלו סכנין ליתרון בדקה ה-35 במשחק שהתקיים בקריית שמונה, כאשר בירם כיאל שחזר מהרחקה ישירות להרכב של סכנין, כבש לזכותה.

פתח תקווה לא רק שלא הצליחה להשוות, אלא אף הייתה קרובה לספוג כאשר נותרה ב-9 שחקנים אחרי כרטיסים אדומים, בדקות 60 ו-85, ונותרה שוב ללא אף נקודה וללא שער.

בסיום, יו"ר פתח תקווה ויו"ר ההתאחדות לשעבר, אבי לוזון טען כי העובדה שהשופט הרביעי היה ערבי היטתה את הכף לזכות סכנין ורמז לכך שההכרעה על כר הדשא לא הייתה ספורטיבית בשל כך.

בין כך ובין כך, קבוצתו המאומנת על ידי אחיינו גיא לוזון, נמצאת בסכנת ירידה כבר לאחר 13 מחזורים ונדמה כי פיטוריו הן רק שאלה של זמן והחלטה לא נמנעת.