תלמידי אמי"ת בלבב שלם ירוחם עם החתן והכלה
תלמידי אמי"ת בלבב שלם ירוחם עם החתן והכלהצילום: נטלי פורטי, יוצאים קבוע

ישראל וחן אביכזר נישאו על מדשאות הישיבה התיכונית אמי"ת 'בלבב שלם' בירוחם, בחתונה מרגשת שארגנו תלמידי הישיבה בהתנדבות.

הסיפור התחיל בפוסט שכתבה חן בחשבון הפייסבוק שלה. "אני חדשה באזור ירוחם", כתבה. "אין לי משפחה תומכת שבאים ללוות אותי בזמן החופה ולא עוזרים לי כלכלית. אנחנו זוג צעיר שרק מתחיל את דרכו ורוצים את עזרתכם בכל תרומה אפשרית".

העזרה לא איחרה לבוא. רב העיר ירוחם הרב יצחק שלו, יחד עם הנהלת הישיבה, התגייסו לארגן את האירוע. הישיבה קנתה כיבוד, הביאה ציוד הגברה, חופה, כסאות ובעצם הכל.

בחתונה שהתקיימה בהפסקת הצהרים תלמידי כיתה י' עזרו בהכנות, חברי הלהקה תלמידי כיתה י"א הרקידו ושימחו את המשתתפים. גם תלמידות מדרשת אמי"ת 'קמה' בירוחם נרתמו לשמח את הכלה ולרקוד בפניה.

עם סיום החתונה, אמרה חן הכלה כי "זו היתה החתונה הכי שווה בעולם, יותר מהאולמות הכי מפוארים. התלמידים מאוד שימחו וריגשו אותנו".

מעיין קנול, תלמיד כיתה י"ב, שיתף: "היה מאוד מרגש ומשמח בחתונה, ראינו שהזוג מאוד שמח. היה עוצמתי מאוד לראות את ההתגייסות של בית הישיבה להפיק חתונה לזוג מקסים".

הרב אבי בניון, מחנך כיתה י': "מדהים מה שהדבר הזה עושה בנפש של התלמידים, שזכינו לעשות כזה דבר פה בחצר של הישיבה. אני בטוח שהזוג מרוגש ושמח מאוד אבל התלמידים הם המרוויחים האמיתיים מהמצווה הזאת".

הרב יאיר יעקובי, ראש הישיבה: "החתונה הייתה חוויה אדירה של שמחה. אין שמחה כמו זו שבאה מרצון אמיתי לשמח אחרים".

ענר לשם, מנהל הישיבה: "חסד הוא מהערכים החשובים שאנחנו רוצים להנחיל לתלמידים שלנו. אנו שמחים על ההזדמנות שהגיעה אלינו להכניס את החסד אלינו פנימה הביתה".