ישי ריבו
ישי ריבוצילום: דניאל נפוסי

הזמר האהוב ישי ריבו שרק הבוקר נולדה לו בת ראשונה התבשר ממש עכשיו בעוד בשורה משמחת - הלהיט האחרון שלו, 'סיבת הסיבות', הוא השיר המושמע ביותר ברדיו לשנת 2021 לפי הנתונים שפרסמה אקו"ם.

מי שעוד יכולים לחגוג הם אייל גולן ועומר אדם ששומרים על מעמדם הבלתי מעורער כמלכי ההשמעות ברדיו (מקום אחד ושניים בהתאמה), וזאת למרות שלא הכניסו אף שיר לעשיריה המובילה השנה.

מי שדווקא כן הצליחו לזכות במקום הנחשק, מלבד סיבת הסיבות שכאמור קטף את המקום הראשון, הם "בית משוגעים" של רן דנקר שלקח את המקום השני,"מי לא יבוא" של אברהם טל ובניה ברבי במקום השלישי, "רוצה שלום" של רביב כנר ברביעי ונציגות מגזרית נוספת עם השיר "חולם כמו יוסף" של חנן בן ארי במקום החמישי.

שירים של זמרות נמצאים אמנם רק בחמישיה השנייה, אבל למעט עוד שיר אחד של חנן בן ארי - "אם תרצי" שלקח את המקום התשיעי, הן ממלאות את כל המקומות בה. "אפס מאמץ" של סטטיק ובן אל ונטע ברזילי הוא שישי, "הולכת איתך" של נרקיס שביעי, "יהלום" של אגם בוחבוט שמיני וסוגר את העשיריה "יהלומים" של נעה קירל.

ברשימת הזמרים ניתן למצוא אחרי גולן ואדם את שלמה ארצי ואריק איינשטיין זכרונו לברכה במקומות השלישי והרביעי, אבל משם ועד למקום העשרים נמצאים באופן כמעט בלעדי מייצגיו הבולטים של הזמר הים תיכוני: שלומי שבת, שרית חדד, עדן בן זקן, משה פרץ, דודו אהרון, עדן חסון, חיים משה, איתי לוי, ליאור נרקיס ועוד.

ישי ריבו וחנן בן ארי, למקרה שתהיתם, מסתפקים במקומות 14 ו15 (בהתאמה) המכובדים, ונועה קירל במקום ה19. שם נוסף ברשימה שכבר אינו בין החיים הוא זוהר ארגוב שממשיך לככב למרות השנים שעברו, ומקבל את המקום ה18.