ח"כ יום טוב כלפון בהלוויתו של יהודה דימנטמן הי"ד

ח"כ יום טוב כלפון מימינה אומר כי התשובה לפיגוע בונרצח יהודה דימנטמן הי"ד תהיה רק בצורה של התיישבות.

"התשובה הציונית שצריכה להיות היא לא רק לעצור את המנוולים שרצחו אותו, אלא לבנות ולהיבנות. לפתח את השומרון, להחזיר את ההתיישבות בחומש, לבטל את חוק ההתנתקות מצפון השומרון. אני מתפלל שהתשובה הזו גם תגיע", אמר כלפון לערוץ 7.

הוא סיפר כי בשבוע שעבר ביקר באזור בו התרחש הפיגוע. "ביום חמישי שעבר היינו בחומש במסגרת סיור שעשיתי ופגשנו שם עשרות חבר'ה מהישיבה. נסענו על הכביש בו בוצע הירי והתושבים שיתפו אותי ואמרו שהכביש עובר בשטח C וצה"ל לא מאבטח אותו. אני אומר לצה"ל שהגיע הזמן לאבטח אותו כי חלילה שיהודי נוסף יירצח בארץ ישראל".

לשאלה לגבי דברי השר לביטחון הפנים עמר בר לב על המתנחלים אמר כלפון, "הדברים של השר בר לב שקריים. נוער הגבעות זו תופעה שולית וגם מדובר בסוףם בנערים שאוהבים את ארץ ישראל. לא על זה מדברים עם תת מזכיר המדינה. השר לביטחון הפנים לא מונה כדי לדברר את ה-BDS או את הנרטיב השקרי של אויבנו".

"קראתי לו להתנצל, כי אירועי השבוע הם ההוכחה להיעדר הסימטריה כי הפלסטינים רוצחים יהודים רק בשל היותם יהודים. הגיע הזמן שהשר לביטחון פנים יחזור בו ובמקביל יפעל לחיזוק הביטחון של היהודים בארץ הזו", סיכם כלפון.