אולי אתם תזכו בדירה הזו?
אולי אתם תזכו בדירה הזו?צילום: קרן עם ישראל חי

שנת השמיטה הולכת ומתקדמת ואיתה גם מתקרב מועד ההגרלה הגדולה של קרן 'עם ישראל חי', הטומנת בחובה אפשרות נדירה לסייע לחקלאים שומרי השמיטה, המרגישים בכל יום שחולף את האתגר שבשמירה על שנת השמיטה מתחילתה ועד סופה.

דירה יוקרתית בירושלים עם נוף אל הר הבית מחכה לזוכה המאושר מבין כל המשתתפים, שיזכה לדעת כי זכה בה בתמורה להתגייסותו לטובת שמיטה כדת וכדין בארץ ישראל.

זה הולך ומתקרב ואם לא תזדרזו תישארו מאחור ותפספסו. דירה עם נוף להר הבית, לא פחות, וכל זה במחיר מצחיק שתצטרכו לשלם בתמורה לכל כרטיס השתתפות בהגרלה.

לרכישת כרטיס להגרלה על דירת יוקרה בירושלים לחצו כאן

קרן 'עם ישראל חי' אותה מוביל שמואל סקט, התגייסה זאת השנה הרביעית לסייע למטרות חשובות בארץ ישראל. השנה בחרה הקרן להעניק תמיכה כספית לחקלאים שישביתו באופן מלא את האדמה שבבעלותם. הכספים המגויסים בהגרלה כבר מחולקים ויחולקו לאורך כל השנה לחקלאים, דתיים ושאינם דתיים.

שיראל חרל״פ - נינו של הרב יעקב משה חרל״פ, המתגורר במגדלים ומגדל ענבים ליין בשטח בגודל 30 דונם, הוא אחד החקלאים שהקרן מסייעת להם. שנה הבאה הוא בוצר את הענבים בפעם הראשונה וזאת השמיטה הראשונה שהוא שומר.

"המשמעות של השבתת הגידולים היא שאי אפשר לבצע זמירה ואי אפשר לרסס נגד מחלות", הוא מסביר, "חשוב לי לקיים את השמיטה ולהשבית את הכרם, למרות הפגיעה שיכולה להיות לאיכות של הכרם ובפרנסה".

"אני מכיר את שמואל כבר כמה שנים", הוא ממשיך ומספר, "אדם טוב שעוזר, גם כספית אבל גם בעבודה עצמה. הוא מגיע ומתעניין. היו לי כמה פעמים נזקים בגדרות ובמצלמות שבכרם. הוא הגיע ושאל מה קורה, גם אשתו הגיעה איתו, אנשים אכפתיים".

לרכישת כרטיס להגרלה על דירת יוקרה בירושלים לחצו כאן

אהרון גיאן מהישוב אבני חפץ התחיל להיות חקלאי עוד בכפר דרום שבגוש קטיף, לפני שגורש משם בתכנית ההתנתקות. "עברתי אחרי הגירוש לאיתמר ולאחר מכן לאבני חפץ. אני מטפל ב-4000 דונם אדמות מדינה כדי שערבים לא יתפסו אותם. הרוב מרעה אבל יש כמה דונמים של גן ירק. כל מיני סוגי ירקות שגדלים ביחד. משווק למשפחות פרטיות ולסיטואני אורגני".

20 שנה שאני חקלאי במשרה מלאה", מספר גיאן, "משבית את כל השדה כבר שמיטה שלישית. שמואל סקט הגיע ונתן סיוע. כל עזרה שאפשר לקבל לטובת קיום השמיטה היא מבורכת".

שמואל סקט העומד בראש הקרן מספר כיצד תתקיים ההגרלה. "בכ"ו טבת ה'תשפ"ב (30 בדצמבר, 2021) תתקיים ההגרלה מתוך הדירה עצמה ותשודר בשידור חי. לאחר שייבחר הכרטיס הזוכה, נשלח במייל לכל רוכשי הכרטיסים את מספר הכרטיס הזוכה בתוספת סרטון וידיאו של ההגרלה. אנו גם נתקשר לזוכה בטלפון בכדי למסור את החדשות הנהדרות. אנו ניצור איתכם קשר, נשלח דוא”ל, נתקשר ונחזיק את הכרטיס שלכם עד שנגיע אליכם".

מהרו לקנות כרטיס. במחיר שווה לכל נפש תזכו לתמוך בקיום מצוות שמיטה מהודרת ובתמורה לזכות בדירה יוקרתית ממנה תצפו אל הר הבית. ההשקעה סבירה, התועלת עצומה. בכל מקרה אתם מרוויחים אז אל תגידו מחר, קנו כרטיסים עוד היום ותנו ביטחון לעוד חקלאי שומר שמיטה. תזדרזו, הזמן אוזל.

לרכישת כרטיס להגרלה על דירת יוקרה בירושלים לחצו כאן