"Wind"
"Wind"צילום: אורן סבג

עיריית אופקים, בשיתוף עם חברת "Wind", החלה השבוע בפריסתם של קורקינטים חשמליים שיתופיים וירוקים ברחבי העיר, במטרה להשלים את שירותי התחבורה הציבורית הקיימים, ולהקל על עומסי התנועה ועל התושבים שאין ברשותם כלי רכב אחרים.

זוהי בשורה חשובה כחלק ממהלך החדשנות בעיר – שמגיעה לאחר ההשקעה במרכז החדשנות העירוני בסכום של 10 מיליון ש״ח, בשיתוף העירייה, קבוצת Sarona Partners ותנועת אור.

מעיריית אופקים נמסר: "הצבת הקורקינטים החשמליים השיתופיים ברחבי העיר היא צעד חשוב בהפיכת העיר למתקדמת, לא רק מבחינה טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות אלא גם מבחינה חברתית וסביבתית. מהלך זה מתחבר - תרתי משמע – למהלכים כמו הקמת מרכז חדשנות, מרכזי אגרוטק, מבנים מניבים וכד' – מקומות אליהם ניתן יהיה כעת להגיע במהירות ובקלות - ובלי לפגוע בסביבה".

איתן פרדו-רוקואס, מנהל פיתוח עסקי בקבוצת Sarona Partners: "אני גאה ומברך את ראש עיריית אופקים על המהלך האמיץ והנכון להכניס את הקורקינטים השיתופיים לעיר, מהלך אשר יחבר את מרכז החדשנות ואת מקומות העבודה לרכבת בפחות מ-5 דקות נסיעה, אופקים מתקדמת ומנגישה את עצמה כמטרופולין של היי-טק, יזמות וחדשנות״.