שחקן ראשל"צ הערב מול הרצליה
שחקן ראשל"צ הערב מול הרצליהצילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

סוף ידוע מראש. רק לפני שבועיים קיבלה מכבי ראשון לציון והעומד בראשה, היו"ר יצחק פרי החלטה לפטר את מאמן הקבוצה ומאמן נבחרת ישראל בכדורסל, גיא גודס.

לאחר שלא הצליחו להגיע לסיכום משותף על פיצויים הוחלט לאפשר לגודס להמשיך לאמן ובהודעה הרשמית נאמר כי "הנהלת המועדון מאמינה ביכולתו של גודס, שהצעיד את הקבוצה להישגים מרשימים בשלוש העונות האחרונות, להוביל את הקבוצה חזרה למסלול הניצחונות ולהישארות בליגה הבכירה. אנחנו שמחים על כך שהצלחנו ללבן את המחלוקות ותוך מתן גיבוי ואמון הדדי מלא להמשיך יחדיו בדרך המשותפת".

שבועיים אחרי ונדמה כי סופו של גודס כמאמן הכתומים מעיר היין קרוב מאי פעם אחרי תבוסה חריגה בידיי העולה החדשה, בני הרצליה בתוצאה 94:64.

לא רק שהתבוסה החריגה מתרחשת לעיניי הקהל המקומי של אוהדי ראשל"צ, אלא שזה קורה כשהמארחים הכתומים דווקא פתחו את המשחק בסערה ועם הפרש בן 15 נקודות כשהאורחים מהרצליה לא הצליחו לקלוע ולו סל שדה אחד במשך 7:30 דקות מהפתיחה.

למעשה, זה היה גם הדקה האחרונה בה המארחת ראשל"צ נראתה על הפרקט כאשר מאז ועד לסיום הייתה רק קבוצה אחת ששיחקה כדורסל - האורחת מהרצליה כשזו הספיקה עוד להפוך את התוצאה לפני סיום המחצית הראשונה. גם הרחקתו של מאמן ראשל"צ ונבחרת ישראל, גיא גודס בפתיחת המחצית השניה לא העירה את המארחים ואת הרבע השלישי ניצחה הרצליה בענק עם 30:10 מהדהד.

הרצליה מבטיחה מקום בגביע המדינה עם שני ניצחונות על יריבות כתומות מליגת העל, ראשל"צ? דווקא אחרי הניצחון במחזור שעבר על אילת בחוץ, זו חוזרת להפסיד כשהפעם זה מסתיים בתבוסה גדולה בתוצאה 94:64 לעיניי הקהל הביתי באחד מהפסדיהם הגדולים ביותר בתולדותיהם.

ראשל"צ סופרת הפסד ביתי חמישי העונה בליגת ווינר סל והיא עודנה הקבוצה היחידה שלא הצליחה לעשות זאת העונה, הפעם אחרי תבוסה גדולה בדרך הבלתי נמנעת לפיטוריו של מאמן נבחרת ישראל בכדורסל.

במשחק נוסף שהתקיים הערב במסגרת המחזור ה-10 בליגת ווינר סל, הביסה גם הפועל ת"א כשגברה על גלבוע גליל בתוצאה 68:89, רגע לפני הדרבי הראשון של העונה בליגת העל.