ליגת העל בכדורסל - בצרפתית
ליגת העל בכדורסל - בצרפתיתצילום: אתר מנהלת הליגה

ליגת העל בכדורסל, ליגת ווינר סל, חוצה מדינות. ביום ראשון הקרוב בהיכל מנורה מבטחים, אולמה הביתי של מכבי ת"א יתקיים משחק הדרבי התל אביבי הראשון של עונת 2021/22 בליגת העל בכדורסל וצפוי להיות מותח ומלא עניין כמו תמיד.

מי שעוד יביעו עניין ויעקבו אחרי משחק הדרבי התל אביבי הראשון של העונה יהיו אלפי אוהדים דוברי צרפתית מלא פחות מ-4 מדינות: צרפת, בלגיה, שוויץ ולוקסמבורג שיעקבו מרחוק אחר המשחק האמוציונאלי והיוקרתי בקרב על העיר.

האפשרות של אוהדים דוברי צרפתית רבים לצפות במשחק הדרבי התל אביבי בשבוע הבא, מגיעה לאחר שמנהלת הליגה בכדורסל, מנהלת ווינר סל, הגיעה להסכם עם חברת MCS הצרפתית, לפיה זו תשדר שני משחקים בשבוע מליגת ווינר סל במדינות הללו, זאת באמצעות שירות OTT חדש שיתמקד בכדורסל אירופי.

יש לציין כי זהו כבר ההסכם השלישי של הליגה בשנה וחצי האחרונות לשידורים בחו"ל, כאשר משחקים רבים משודרים כבר בארצות הברית ובמדינות יוגוסלביה לשעבר: סרביה, קרואטיה, סלובניה, צפון מקדוניה, בוסניה והרצגובינה ומונטנגרו וכעת תקבל חשיפה גם בצרפת ובארצות נוספות דוברות צרפתית, כאשר שידורי הבכורה נערכו בשבוע האחרון ובמחזור הקרוב יועבר בשידור ישיר הדרבי התל אביבי.

"אנחנו שמחים לשיתוף הפעולה עם ליגת הכדורסל הישראלית, שהיא אחת הליגות החשובות באירופה עם מסורת נהדרת", אמר ניקולה רוטקוף, יו"ר קבוצת MCS, "שירות ה-OTT שלנו מוקדש לכדורסל האירופי ויציע למנויים את כל הטוב שבכדורסל האירופי ברמת המפעלים האירופאיים והליגות המקומיות".

"זוהי עוד עדות לעוצמה של הליגה שלנו", אמר שמואל פרנקל, יו"ר מנהלת ליגת ווינר סל, "הליגה הישראלית מקבלת הרבה כבוד באירופה ועוד ערוצי שידור במדינות נוספות מגלים עניין בשידור משחקי הליגה. אנחנו שמחים לקבל עוד חשיפה בארצות הדוברות צרפתית ומודים לחברת MCS על שיתוף הפעולה".