"הדבר הכי חשוב לעם ישראל היום, זה חיבור אמיתי בין חלקי העם, חיבור שיבוא מהשטח, מהחיים ביחד, מהערבות שלנו אחד כלפי השני", אומרים בהנהלת ישיבת ההסדר ברמת השרון ובקהילה.

הקהילה ברמת השרון פועלת רבות בכל תחומי העשייה בעיר, תוכניות בר ובת מצווה, המכניסות את כל המשפחה לעולם חדש ומאיר, התנדבויות במעגלי רווחה וקהילה, פרויקט לימוד והרצאות לסטודנטים ומבוגרים ועוד.

פעילות קהילתית מתקיימת בחגי ישראל המאפשרת קירוב וחיבור בין כל תושבי העיר סביב מסורת ישראל. הפעילות כוללת בין השאר קיום תפילות ביום כיפור, הקפות בשמחת תורה, אירועי חנוכה ופורים, חגיגות יום העצמאות ויום ירושלים, פעילויות ילדים רבות ועוד.

מצטרפים לגיוס ההמונים לישיבת רמת השרון

בלב הפעילות עומדת ישיבת ההסדר בנשיאות הרב נחום רכל. ישיבה שיש בה לימוד תורה שיטתי ומעמיק מחד, ומאידך יש בה עומקים של אמונה ודעת ה', עבודת ה' בשמחה מתוך דיבוק חברים, עבודת ה' בחיות ורעננות, עבודת ה' של ארץ ישראל, והכל מתוך חיבור אמיתי לעם ישראל. תורה שנלמדת באהבה!

קמפיין - כן יפרוץ

קמפיין 'כן יפרוץ' הוא הזדמנות לעלות קומה, לפתח את הישיבה ולהצמיחה, להעצים את פעילות הקהילה ולהרחיב אותה. הזדמנות לפרוץ, והזדמנות עבור כל אחד לומר בקול: אנחנו חלק מסיפור ההצלחה הזה. אנחנו פועלים עם א־ל, כנגד כל המבקשים לצמצם את האור הזה!

בואו להיות חלק מקמפיין "כן יפרוץ" ועזרו לישיבת ההסדר ברמת השרון להתרחב