כיסא בטיחות לתינוק
כיסא בטיחות לתינוקצילום: אתר ברייטקס

מושב בטיחות הוא אחד מהאביזרים ההכרחיים ביותר לילד שלכם. המושב מגן עליו מפני פגיעה חמורה במקרה של תאונת דרכים. אם מתרחשת מכה ישירה בדלת הרכב, שלד הכיסא ישמור על גופו של הילד.

בנוסף, הכיסא מקבע את הילד בחמש נקודות שונות: בשתי הכתפיים, בשני צידי האגן ובמפשעה, וכך מונע מהילד לעוף מהכיסא אם ישנה פגיעה חלילה.

כהורים חשוב לכם כמובן להשקיע בכיסא בטיחות מצוין. יחד עם זאת, אתם נאלצים להתמודד מול הוצאות רבות כמו חיתולים, תמ"ל, צעצועים, בגדים, גן לילד ועוד. רכישת כיסא בטיחות נחשבת גם היא להוצאה גבוהה, במיוחד אם מדובר בכיסא ברייטקס.

אחד ממושבי הבטיחות המומלצים והמובילים ביותר הוא מושב הבטיחות של ברייטקס. המושבים של ברייטקס עשויים מחומרים איכותיים במיוחד וכוללים את טכנולוגיות הבטיחות החדשניות ביותר בתחום. בשל האיכות הגבוהה שלו, מחיר כיסא הבטיחות של ברייטקס נחשב גבוה יחסית.

אך אין זה אומר שעליכם לחרוג מהתקציב שלכם כדי לרכוש כיסא בטיחות איכותי. אם התקציב שלכם מצומצם ואתם בכל זאת לא מוכנים להתפשר על הבטיחות של ילדכם, כדאי שתכירו את כיסא הבטיחות LYB-836 של חברת Baby Safe.

מהו כיסא הבטיחות LYB-836?

חברת בייבי סייף, שנוסדה בשנת 1986, היא אחת החברות הישראליות המובילות למוצרי תינוקות. לצד ייבוא של עגלות ורהיטים, בייבי סייף היא היבואנית הרשמית של כיסאות ברייטקס בארץ. בנוסף, החברה מייבאת גם את כיסא הבטיחות LYB-836. כיסא זה נחשב איכותי במיוחד ויחד עם זאת המחיר שלו זול יותר מכסאות ברייטקס.
LYB-836 זהו כיסא משולב בבוסטר – ככיסא בטיחות הוא מתאים מגיל לידה ועד משקל 18 ק"ג, ובשימוש עם רצועת רכב ניתן להפוך אותו לבוסטר המתאים לילדים ממשקל 15 ק"ג ועד 36 ק"ג (עד גיל 8).
הייחוד של כיסא LYB-836 הוא היותו מסתובב ב-360 מעלות. התנועה הסיבובית של הכיסא המאפשרת לסובב אותו לכיוון הדלת בלחיצת כפתור. בזכות הפיצ'ר הזה, ניתן להכניס ולהוציא את הילד שלכם בקלות ובמהירות מהכיסא.

חיבור הכיסא לרכב הוא באמצעות מערכת איזופיקס שהפכה לסטנדרט בתחום. המערכת, אותה פיתחה חברת ברייטקס יחד עם יצרנית הרכבים פולקסווגן, כוללת כמה טבעות מתכת המשמשות כעיגון לכיסא הבטיחות ומחוברות לשלדת הרכב. מערכת איזופיקס הופכת את התקנת כיסא הבטיחות לנוחה, מהירה ומונעת התקנה שאינה בטיחותית. למעשה, מאז שמערכת זאת הומצאה היא צמצמה באופן משמעותי (ל- 4% בלבד) את היקף תופעת ההתקנה הלא בטיחותית של כסאות ברכב.

ממש כמו ברייטקס, גם כיסא הבטיחות LYB-836 עומד בתקני הבטיחות המחמירים ביותר ובדרישות מכון התקנים הישראלי והאירופאי. כיסא הבטיחות כולל מערכת הגנה SIP אשר סופחת אנרגיה בשני הצדדים של המושב. כמו כן, יש בו מערכת המגנה על הראש עם 11 מצבי גובה שניתן להתאים בקלות לגובהו של הילד.

הכיסא לא רק בטיחותי אלא גם נוח במיוחד - הוא כולל ארבעה מצבים של ישיבה ושכיבה שניתן לכוונן בהתאם לצורך גם לאחר החיבור של הכיסא לרכב. בנוסף, יש בו כרית נוחות פנימית שניתן להסיר כאשר הילד גדל.

לסיכום, כפי שנוכחתם לראות, גם בתקציב מצומצם ניתן ליהנות מכיסא בטיחות איכותי ללא פשרות.