אוהדי באר שבע. בדרך לאליפות?
אוהדי באר שבע. בדרך לאליפות?צילום: פלאש 90

רק פעם אחת ב-27 משחקי הליגה האחרונים ביניהן, ניצחה בית"ר ירושלים את הפועל באר שבע. היה זה לפני שנתיים, במחזור ה-14, באצטדיונה הביתי של באר שבע ועם רוני לוי על הקווים כמאמן.

הערב (רביעי) שוב נפגשו בית"ר ובאר שבע באצטדיון שבבירת הנגב, שוב במסגרת המחזור ה-14 ושוב רוני לוי היה על הקווים, הפעם של באר שבע שגם ניצחה עם 1:3 קליל וצפוי.

למעשה, הניצחון הערב של הדרומיים היה בדיוק באותה התוצאה כמו בניצחון האחרון שלהם באצטדיונם הביתי על הירושלמים, בפברואר 2019, כאשר הפעם הוא גם מחזיר אותם חזרה אל המקום הראשון בטבלת ליגת העל בכדורגל ומוריד את האלופה מכבי חיפה חזרה למקום השני.

באר שבע פתחה את המשחק בטירוף כאשר שחקניה התנפלו על האורחים מירושלים ובדקה ה-16 תירגמו זאת ליתרון אחרי עוד בישול נהדר של רמזי ספורי ממצב נייח והבלם הפורטוגלי מיגל ויטור כבש בלי בעיה.

בית"ר ניסתה לחזור למשחק והפקירה את ההגנה. מסירת אומן נוספת של ספורי בדקה ה-62 הגיעה בסופו של דבר לניקיטה רוקאביציה, שחקנה לשעבר של בית"ר, וזה לא התבלבל ומקרוב הכפיל את התוצאה לזכות המארחים מבירת הנגב.

כעבור 6 דקות בית"ר ניצלה טעות בהגנת באר שבע כדי לצמק אבל שחקן נוסף של בית"ר לשעבר, איתי שכטר, דאג להשאיר את הניצחון אצל באר שבע עם שער בדקה ה-81 שמחזיר אותה למקום הראשון בטבלת ליגת העל בכדורגל כשהיא עדיין ללא אף הפסד העונה בליגה ועם רצף של חמישה ניצחונות, כמו שהיה לה באליפות האחרונה שלה ב-2018. בדרך לאליפות נוספת?

בית"ר יורדת אל מתחת לקו האדום עם הפסד רביעי ברציפות רגע לפני משחק הדרבי העירוני מול הפועל ירושלים שנמצאת מקום אחד לפניה בטבלה. ביום ראשון היא תארח אותה בטדי למשחק שעשוי להכריע את עתידה בליגת העל. בית"ר בדרך לליגה השניה?