21 אלף עוקבים באינסטגרם. יער שבתאי
21 אלף עוקבים באינסטגרם. יער שבתאיצילום מסך אינסטגרם

יער שבתאי, בתו של מפכ"ל המשטרה רב-ניצב קובי שבתאי, סיימה קורס צוערים והפכה באופן רשמי לקצינה במשטרת ישראל.

יער סיימה את הקורס בהצטיינות, ובפוסט באינסטגרם הגיבה לכל מי שחשב שהייחוס המשפחתי שלה הביא אותה למעמד.

"היי אני יער. ונכון אני גם הבת של המפכ"ל", היא כתבה. "אמנם בזה לא בחרתי, אבל כן בחרתי להיות שוטרת ולעשות את זה בצורה הכי טובה שאני יכולה. אני משרתת בארגון יותר מ-6 וחצי שנים שכללו לילות שבתות חגים והרבה עשייה מכל הלב והנשמה. לפני יותר משנה וחצי התחלתי הליך יציאה לקצונה, עברתי ועדות וראיונות ורעדו לי הברכיים לא פחות מאף אחד אחר. אפילו קצת יותר. יותר נכון הרבה יותר".

יער תיארה את הקשיים שעימם התמודדה בקורס הצוערים, "לפני ובמהלך הקורס התהפכה לי הבטן לפני מבחנים, פרזנטציות ושיחות אישיות ואם כבר מדברים על זה, הייתי צריכה להוכיח הרבה מעבר לנדרש בכל רגע נתון ומסתבר שהצלחתי.

"צר לי לאכזב את אותם אנשים טובים שככל הנראה לא עשו שיעורי בית לפני שקבעו כיצד דברים התנהלו אבל אני יודעת מי אני ומה עשיתי אף אחד לא עבר במקומי את המבחנים ואף אחד לא יכול לבצע את תכני הקורס עבורי, זה שלי".

לדבריה, היא הרוויחה ביושר את תעודת ההצטיינות ואין לכך קשר לתפקיד הרם של אביה. "זה שאבא שלי עומד בראש הארגון לא אומר שאני צריכה לבטל את עצמי, להוכיח פחות או לא לשאוף למצוינות.

"אז זה נכון שהצטיינתי בקורס הקצינים ולא טעיתם, גם הבת של המפכ"ל, חד משמעית גאה בזה, הולכת לישון בשקט ויודעת בלב שלם שהרווחתי את זה ביושר ובעבודה מרובה. תהיו טובים, זה הרבה יותר נחמד. שבת שלום", כך יער שבתאי.