אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביבצילום: פלאש 90

ניצחון אחד בלבד זהו היה מאזנו של קובי רפואה מול סלובודן דראפיץ' כמאמן, כשזה אימן את קריית שמונה. הערב (מוצאי שבת) רשם רפואה ניצחון שני מול דראפיץ' כשהפעם היה זה מול קריית שמונה במה שהיה ניצחון שני ברציפות של רפואה כמאמן הפועל ת"א.

למען האמת, גם הפעם רפואה עצמו לא עמד על הקווים זאת בשל שחוזהו טרם עבר בבקרה התקציבית של ההתאחדות לכדורגל, אך עדיין ניצחון הוא ניצחון וקבוצתו הפועל ת"א שלא ניצחה 7 משחקים רצופים בכל המסגרות לפני שהגיע אליה תחת אימונו של ניר קלינגר, עולה זמנית לפחות למקום השלישי בטבלת הליגה.

למעשה, קריית שמונה לא ניצחה את הפועל תל אביב במשחק חוץ מאז אוגוסט 2015, וכך קרה גם הפעם רק שמי שאחראי לכך יותר מכולם היה דווקא שופט המשחק הראשי, השופט הערבי נאאל עודה.

כרטיס צהוב שני ואדום מפוקפק למדי לחובת קריית שמונה בדקה ה-53 ושריקת פנדל גבולית לא פחות לחובתם בדקה ה-67 העלתה את הפועל ת"א ליתרון כשהיא ביתרון שחקן.

צהוב שני ואדום בדקה ה-69, הפעם לחובת הפועל ת"א ועבירה קשה של שי אייזן חמש דקות מאוחר יותר הפכו את היוצרות וזו הייתה בפיגור שחקן כשהיא עם תשעה שחקנים בלבד, אבל האורחים מהצפון לא ניצלו זאת בכדי להשוות ודקה לסיום שריקת פנדל נוספת לזכות הפועל הלכה פנימה והכפילה את התוצאה.

כובש צמד השערים לזכות הפועל, היה הקפטן דן אייבינדר, שהצמד היחיד שכבש בליגת העל היה לפני תשע שנים, כשחקן עירוני קרית שמונה מולה כבש הערב והוא עוצר את רצף ארבעת הניצחונות שלה.

קובי רפואה והפועל ת"א עם ניצחון ליגה שני ברציפות ובלי שינוי אחד בסגל השחקנים. כנראה שהכל היה בזהות המאמן.

במשחק נוסף הערב במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל, ניצחה מכבי נתניה את הפועל נוף הגליל בקרב התחתית בתוצאה 1:0 בחוץ והיא פותחת פער על פני היריבות בתחתית הטבלה. יספיק כדי להתרחק מאיזור הסכנה של ירידת ליגה?