מיכל ינאי
מיכל ינאיצילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

השחקנית והזמרת מיכל ינאי שכונתה בעבר "מלכת הילדים", החליטה יחד עם בעלה והילדים לעשות רילוקיישן לאתונה ביוון.

בראיון לחדשות 12 סיפרה ינאי: "באיזשהו שלב גם בן (בעלה) וגם אני הרגשנו שקצת הלכנו לאיבוד. גם במישור הזוגי, גם במישור המשפחתי. שנינו עבדנו נורא נורא קשה, פיזית הוא בחדר סגור עם הזום שלו, אני בחדר אחר סגורה עם הזום שלי – והילדים מסתדרים.

"החלטנו לנסוע ליוון לשבוע להתאוורר – ונתקענו חודש. ופתאום ראינו שאפשר לנהל את זה גם קצת אחרת, לייצר שגרה משפחתית אחרת. החודש הזה עשה משהו".

ינאי שעובדת עם לפטופ ממסעדה באתונה, הסבירה מה עמד מאחורי ההחלטה לעזוב את הארץ: "זה מתחיל מזה שעוד בכלל חשבנו לעבור לערבה או לצפון, אבל זה הרגיש מין איזה ניתוק מוזר כזה. איכשהו אתונה יצרה איזה שילוב קסום כזה של גם מצד אחד קרוב לארץ שמאפשר להישאר בקשר. אבל מצד שני, עיר שאנחנו אוהבים – ובתוך כל זה כן מאפשר לנו לייצר את הבועה שלנו, להחזיר את עצמנו לעצמנו - ולייצר איזה שקט".

מיכל ינאי לא יודעת לומר מתי המסע שלהם יסתיים וכמה רחוק הוא עוד יגיע: "לא נהיה אלה שנסעו לשנה וחזרו אחרי 15, לא יקרה. לא בבית ספרנו. אני לא מרגישה שברחנו משום מקום, אנחנו מאוד מאוד אוהבים את הארץ, את מה שאנחנו עושים בארץ, את כל מה שמסביבנו. מאוד. אבל היינו צריכים קצת להתנסות. חיים פעם אחת. וגם מי ששואל אותי למה נסעתי, אז אני אומרת: 'למה לא?'".