אגבונו. החתמה חדשה למוליכת הטבלה
אגבונו. החתמה חדשה למוליכת הטבלהצילום: האתר הרשמי של הפועל ירושלים

רגע לפני צמד משחקיה החשובים ביותר העונה, מול מנרסה הספרדית במפעל ליגת האלופות של פיב"א ומול היריבה המושבעת מכבי ת"א בקלאסיקו הראשון של העונה ובזמן שהיא משחקת באולמה הביתי היכל הפיס ארנה שבבירה מול נועלת הטבלה מכבי ראשון לציון, הודיעה מוליכת הטבלה, הפועל ירושלים על החתמה חדשה בדמותו של הסנטר ג'ון אגבונו.

האדומים מהבירה הודיעו כי אגבונו בן ה-27 המתנשא לגובה של 2.10 מטרים חתם בשורותיה עד לתום העונה.

אל ירושלים מגיעה אגבונו מקבוצת וארזה האיטלקית במדיה המעיד ממוצעים של 11 נקודות ו-9.4 כדורים חוזרים למשחק, השני בטיבו בליגה האיטלקית.

אגבונו הניגרי יחליף בתפקיד את אנתוני בנט שנבחר במקום הראשון בדראפט ה-NBA ב-2013, בעוד אגבונו עצמו ניסה ולא הצליח להיבחר בדראפט 2018. הבכורה של אגבונו במדים הירושלמים תגיע ככל הנראה רק במשחק הקלאסיקו מול מכבי, כאשר למשחק אמצע השבוע הקריטי מול מנרסה בליגת האלופות הוא כנראה לא יוכל להירשם.

יותם הלפרין, מאמנה הזמני של הפועל ירושלים אמר על ההחתמה לאתר הרשמי של הקבוצה: "חיפשנו להעמיק את הסגל עם שחקן פנים איכותי שיעזור בריבאונד, משחק גב לסל ויוסיף אגרסיביות ואתלטיות ב 2 צידי המגרש. ג'ון שחקן הגנה מעולה שיתאים מאוד ל-DNA שלנו. אני בטוח שהוא ישתלב אצלנו היטב".

ג'ון עצמו מסר לאתר הרשמי: "אני שמח מאוד להצטרף למועדון עם מסורת, אבל חשוב מכך, מועדון עם מטרות להתמודד על תארים. אני מכיר את האתגרים שעומדים בפנינו בתקופה הקרובה ואני נכון לסייע היכן שרק אפשר. כמובן ששמעתי על האוהדים ואני נרגש לפגוש אותם".