משאית, אילוסטרציה
משאית, אילוסטרציהצילום: istock

בימים האחרונים יוצא ארגון 'משביע לכל חי' במגבית דחופה לרכישת משאית הובלה עבור הארגון. הקמפיין, שזוכה לגיבוי מלא מצד הרב שמואל אליהו, עתיד להעניק לעוד מאות משפחות את האפשרות לקבל תמיכה חודשית של מוצרי מזון.

יו"ר ארגון משביע, הרב נתנאל שניר, מעניק שקיפות מלאה לפעילות הארגון וחושף את הצורך הדחוף ברכב הובלות: "מידי חודש, מספק ארגון 'משביע' מאות חבילות מזון ברחבי ישראל. משפחות עניות עם ילדים קטנים ממתינות לבואנו בכיליון עיניים והן אסירות תודה על החבילות שכוללות מצרכים בסיסיים כמו קמח, חלב, לחם וביצים".

"אם נדבר במספרים מדויקים, נכון להיום אנחנו מצליחים לאסוף כ 4,000 קילוגרם של תרומות ממפעלים ברחבי ישראל. מתנדבי הארגון ממיינים את מוצרי המזון לארגזים ומשנעים אותם ברכבים פרטיים ל-500 משפחות עניות שזקוקות לתמיכה החודשית באופן נואש".

שניר מספר על המפנה שיכולה המשאית לחולל לפעילות העמותה, "בתקופה האחרונה קיבלנו הסכמה עקרונית ממפעלי המזון להגדלת כמות התרומות באופן משמעותי ל12,000 קילוגרם בחודש, אבל אין לנו איך לאסוף את הסחורה! אנחנו פונים אליכם בקריאה דחופה לעזרה: עזרו לנו לרכוש משאית חסד כדי שנוכל לשנע את הסחורה למאות משפחות נוספות, להעלות חיוך על פניו של ילד רעב ולעזור לאלמנה צעירה לתת ארוחת ערב".

לתרומה לארגון משביע לכל חי לחצו כאן>>>

אל קריאתו של יו"ר משביע מצטרפת המלצתו החמה של הרב שמואל אליהו: "מצווה גדולה וחשובה, לתרום, לעזור ולסייע בכל דרך, לעמותת 'משביע לכל חי רצון'. עמותה זו לקחה על עצמה לעזור ולסייע למשפחות רבות להביא ברכה אל ביתם. ניתן ומצווה לתרום מכספי מעשר, לזכות להיות שותפים ולקיים בעצמם עמו אנוכי בצרה".

"ישר כוחם של הפעילים והמתנדבים על ההשקעה, החשיבה המתמדת והנכונות הבלתי פוסקת, להיות לעזר ואחסמך למשפחות היקרות. ויהי רצון שהקב"ה ישלח ברכתו לעמו ויצליח דרכיהם ומעשיהם, לעטרם בחן ובשמחה, בשפע גדול רוחני וגשמי, שובע שמחות את פניך. ויזכו כל העוזרים והמסייעים שיתקיימו בהם דברי חז"ל: "אם אתה משמח את שלי אני משמח את שלך" ויתברכו בכל מילי דמיטב בני חיי ומזוני בברכת ה' עליהם תדיר", חתם הרב שמואל אליהו.

לתרומה לארגון משביע לכל חי לחצו כאן>>>