הצהרה דרמטית של ח"כ יעקב ליצמןערוץ כנסת

ח"כ יעקב ליצמן (יהדות התורה) הודיע היום (ראשון) כי עם פיזור הכנסת הנוכחית הוא יפרוש מהחיים הפוליטיים ולא יתמודד לכנסת הבאה.

"אנחנו מתכוונים להפיל את הממשלה ונעשה את הכל כדי להפיל את הממשלה החדשה", הוא פתח תחילה בראיון למשה גלסנר ואבי בלום בערוץ כנסת.

לאחר מכן הודיע: "אם יהיה בחירות חדשות אני לא מתמודד. אני לא הולך לכנסת עוד פעם. אני חושב שבגיל שלי, אני מתקרב ל-74, עשיתי 23 שנים בכנסת, אני לא חושב שצריך להגיע למצב כזה שצריך לסחוב אותי לכנסת".

ח"כ ליצמן הוסיף: "זה לא שייך לשום דבר על התיקים שלי. אין לי שום הסדר. קדנציה הבאה החלטתי מזמן שאני לא הולך. החלטתי שאני לא מתמודד יותר. צריך לתת לכוחות צעירים. אני פורש בקדנציה הבאה ללא קשר לשום הסדרי טיעון. אין לי שום הסדר טיעון".

חבר הכנסת אלכס קושניר מישראל ביתנו הגיב לפרישתם הצפויה של חברי הכנסת יעקב ליצמן ואריה דרעי. "אני מקווה שהפרישה של דרעי וליצמן מסמלות סוף לעידן העסקנות החרדית, ואחריהם יבוא דור חדש של פוליטיקאים חרדים. דור שאכפת לו מהציבור אותו הוא אמור לייצג. דור שדואג לאינטרסים של הציבור לפני האינטרסים האישיים, ואני מכיר כמה כאלה", כך קושניר.