בן גביר: השמאל חצה את הגבולות ומתיר את דמי

יו"ר מפלגת עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר נאם הערב (ראשון) בכנס פעילים בעיר רחובות, וסיפר על ההסתה והאיומים לפגוע בו ובמשפחתו, שהתגברו בימים האחרונים מאז התקרית בחניון גני התערוכה.

בן גביר סיפר: "בימים האחרונים ההסתה נגדי עלתה רמה, מאיימים עלי, על הילדים והמשפחה שלי. הפעם חצו קו אדום באלימות פיזית של ממש כדי לפגוע בי".

בן גביר הוסיף: "התגובה של גורמים במערכת הפוליטית, הייתה לא פחות ממדהימה. אם זאת הייתה עידית סילמן או כל חבר כנסת אחר מהקואליציה, היו נותנים לו גב, היו יוצאים מכליהם כדי לגונן, גם על דברים שלא היו ולא נבראו. אבל הפעם השמאל חצה את הגבולות ומתיר את דמי".

בן גביר תקף גם את משטרת ישראל: "גם המשטרה לא נקייה ולא מתפקדת. כל חבר כנסת אחר שהיה עובר את זה, המשטרה הייתה פועלת, לוקחת אחריות. המשטרה הייתה צריכה לעצור שני הבריונים האלה, שהיום אנחנו יודעים שאחד הוא מחבל מורשע, שישב בבתי כלא במדינת ישראל על זריקת אבנים על חיילים ובקבוקים על שוטרים, והמחבל השני תומך חמאס, כותב פוסטים בעד פיגועים. אני לא מבין איך הם מתהלכים חופשי ברחובה של עיר והמשטרה שותקת".

לדברי בן גביר: "הכתובת על הקיר. עכשיו הזמן להתעורר לפני שיישפך דם. יש כאלה שישמחו שיפגעו בי, והכתובת על הקיר".

בן גביר סיים וקרא להתפקד לעוצמה יהודית: "הם רוצים לפגוע בעוצמה יהודית ודווקא בגלל זה כולם צריכים להתפקד במפקד של עוצמה יהודית. הם לא רוצים איתמר בן גביר אחד, הם יקבלו 50 אלף בן גבירים. הם רוצים לסתום לנו את הפה, אבל זה לא יעזור להם. אנחנו רק נגדל ונפרח, ובעזרת השם נעשה ונצליח".

ההצהרה של ח"כ בן גביר מגיעה על רקע האירוע החמור שהתרחש בגני התערוכה בשבוע שעבר, כאשר שני סדרנים ערבים תומכי חמאס איימו על ח"כ בן גביר וניסו לתקוף אותו. היום התברר כי לפחות כלפי אחד מהם יש עבר פלילי והוא אסיר ברישיון.

שני הערבים שהתעמתו עם חבר הכנסת בן גביר הגישו תלונה במשטרה נגד בן גביר בטענה שהוא איים להרוג אותם במהלך העימות בחניון בגני התערוכה. שני המאבטחים התייצבו בתחנת המשטרה במזרח ירושלים והגישו את התלונה.

בחדשות 12 דווח כי המאבטח שאיתו התעמת בן גביר נעצר בעבר, הורשע, וריצה שני עונשי מאסר לאחר שהשתתף בהפרות סדר שבהן יידה אבנים ובקבוקים על שוטרים.

אחד משני המאבטחים הערבים שתקפו את ח"כ איתמר בן גביר הוא מוחמד שוויקי, שכתב בעבר פוסט ברשת חברתית ובו שיבח את מחבל החמאס עלי שיוכי.

המחבל עלי שיוכי הוא איש חמאס מכפר סילוואן שחוסל באוקטובר 2016 לאחר שהשליך בקבוק תבערה. תחת תמונת המחבל כתב שוויקי: "אללה ירחם על רוחך, יקירי. זו הייתה משאלתך והיא התגשמה בעזרת אללה. את גן עדן ביקשת ואללה נתן לך".