אוהדי בית"ר
אוהדי בית"ר צילום: בית"ר ירושלים, האפליקציה הרשמית

בבית"ר ירושלים מתייחסים לצפיפות ולבעיות שנוצרו במהלך כניסת 15,000 אוהדי הקבוצה לאיצטדיון טדי במשחק הדרבי שנערך אמש (ראשון) בין הקבוצה לבין הפועל ירושלים.

"אמש סביב השעה 19:30 החלו להתקבל דיווחים על צפיפות רבה בכניסות למגרש, בדגש על הכניסה ליציע המזרחי. לאחר בדיקה מהירה התגלה כי על אף ההיערכות המרבית טרם המשחק, ועל אף התיאומים שנעשו מול כלל הגורמים המעורבים בניהול האירוע, נוצר עומס מחוץ לשערי היציע המזרחי", אמרו בקבוצה.

עוד הוסיפו כי "עם היוודע מצב הכניסה בשערי האצטדיון, פעלה הנהלת המועדון על מנת לייצר פתרונות מיטביים בזמן קצר לטובת הקלת העומסים ומניעת הדוחק בכניסות".

לצד השיחות הרבות שהתקיימו אמש לפני, במהלך ולאחר המשחק, יזם הבוקר מנכ"ל המועדון, מוני ברוש, פגישה דחופה עם מפקד משטרת מוריה, קובי יעקובי, האחראים לאבטחה בטדי, אנשי האצטדיון וכלל הגורמים המעורבים בניהול האירוע על מנת לבצע בדיקה מעמיקה סביב מהות התקלה שהובילה לדוחק בכניסות.

"אנו מתחייבים לבדוק את הפער שנגרם אמש באופן רציני ומעמיק, על מנת שיחד עם כלל הגורמים המעורבים נייצר עבורכם חווית כדורגל נעימה ונוחה יותר כבר במשחקים הבאים. כמועדון אשר פועל כל העת על מנת לשפר את החוויה במגרש ומחוצה לו, אנו מבקשים להתנצל בפני הקהל הרב שהגיע, דחף ועודד - אין ראויים מכם לחווית כדורגל נעימה ונוחה יותר", מסרו בבית"ר.

מצאתם טעות בכתבה או פרסומת לא ראויה? דווחו לנו