דלתות זכוכית
דלתות זכוכיתצילום: istockphoto

דלתות פנים עשויות זכוכית

אחת המחשבות הראשונות שעולות כאשר מדובר על דלתות פנים מזכוכית הן סכנת התנפצות או המחשבה על כך שדלתות זכוכית יותר מדי עדינות. אך המציאות מלמדת שלא כך הדברים, ויש כיום דלתות זכוכית איכותיות שלא נפגמות בקלות.

אחד היתרונות הנוספים בדלתות זכוכית מעבר לעדינות של הזכוכית הוא בכך שניכנס יותר אור לחלל הפנימי. הזכוכית מאפשרת, בניגוד לדתות אטומה כניסה יותר רחבה של אור ותאורה, וכך אתם נהנים מתאורה טבעית נעימה, וחוסכים בחשמל.

יש דלתות פנים עשויות זכוכית עם פרזולים שונים, ויש דלתות פנים עשויות זכוכית כאשר החלון העליון בדלת עשוי זכוכית ושאר שטח הפנים של הדלת הוא אטום. תוכלו לשלב דלתות פנים עשויות זכוכית כדלת הכניסה לחדר העבודה הביתי, או דלת כניסה לחדר השינה שלכם, עם העיצוב המתאים עבורה. דלתות פנים משולבות חלון זכוכית חלבי לחיווי הן גם שימושיות מאוד עבור חדרי אמבט ושירותים.

דלתות מטבחים עשויות זכוכית

וכאשר מדובר על מטבחים, גם כאן יש תרומה רבה לדלתות ארונות המטבח העשויות זכוכית. תוכלו לשלב זכוכית חלבית או זכוכית בתוך מסגרת הדלת העשויה מעץ. גם במקרה של מטבחים דלתות זכוכית מחזירות יותר אור כאשר קרני השמש נשברות עליהן. כך אתם נהנים ממטבח מואר יותר וחוסכים בחשבון החשמל החודשי.

עיצוב מודרני או רטרו

אתם יכולים להנות ממגוון עיצובים עבור דלתות פנים עשויות מזכוכית – סגנון רטרו או סגנון מודרני למשל. יש מגוון רחב מאוד של סגנונות ותוכלו לבחור את הסגנון העיצובי שמתאים לחלל הבית שלכם.

בדקו עוד היום על האפשרות של הזמנת דלתות פנים מזכוכית לבית, ועל שדרוג דלתות המטבח שלכם. זכרו כי מטבחים עם דלתות זכוכית – הם מטבחים מוארים יותר.

דלתות פנים בהתאמה אישית ללקוח

אחת האפשרויות הטובות יותר בכדי להנות מדלתות פנים לבית שישרתו אתכם בצורה מעולה שנים ארוכות קדימה – היא להזמין דלתות פנים בהתאמה אישית. זוהי האופציה הטובה ביותר, ותתפלאו לדעת שהיא לא בהכרח היקרה ביותר. וכדי לעשות לכם סדר בנושא ולרכז עבורכם את המידע החשוב שמומלץ לדעת – כדאי לכם לקרוא את הדברים שכאן.

דלתות פנים בהתאמה אישית - לעומת דלתות ממלאי קיים

נסביר: דלתות הפנים שאתם רואים בחנויות השונות הן דלתות שלרוב אתם קונים ממלאי קיים, ואחרי ההזמנה, בהתאם לצרכים של הלקוח ולמידות, דלתות המלאי עוברות התאמה מבחינת מידות. מנגד, כאשר מדובר על דלתות פנים בהתאמה אישית הרי שהמצב שונה. כאשר אתם מזמינים בהתאמה אישית הרי שהדלת מיוצרת במיוחד עבורכם. וכך יש התאמה מושלמת למידות, לעובי, ולמנגנון פעולת הדלת.

חשוב להבין שכאשר דלת פנים מהמדף עוברת שינויים אלו הם אותם התאמות ותיקונים קטנים שבוצעו, בעיקר ביחס למידות הדלת. אותם תיקונים והתאמות עלולים להביא במהלך הזמן לפגמים שונים ובפגיעה באיכות. כאשר אתם מזמינים דלתות פנים בהתאמה אישית – אם נהנים מייצור מאפס במיוחד עבורכם.

דלתות פנים בהתאמה אישית - מידות

כאשר תזמינו דלתות פנים בהתאמה אישית תוכלו להנות מבחירה של מידות הדלת הרצויות עבורכם. כאשר רוכשים דלתות פנים שלא בהתאמה אישית הרי שהדלתות לרוב מגיעות במידות סטנדרטיות. ישנן כמה אפשרויות פופולריות:90 ס"מ, או 80 ס"מ או 70 ס"מ, ויש גם ספקים מהם תוכלו להזמין ברוחב של 60 ס"מ.

מטבחים ודלתות פנים בהתאמה אישית

ובדיוק על אותו עקרון, אתם יכולים גם להזמין מטבחים בהתאמה אישית. מטבחים בהתאמה אישית הם מטבחים הרבה יותר שימושיים ואידיאליים לחיי היום יום של המשפחה ובני הבית. אתם תהנו מהתאמה מושלמת של הגדלים השונים במטבח, מגישה נוחה לכל כלי המטבח שחשובים לכם, מעיצוב מושלם, מנטרול ריחות, מכניסה נוחה למטבח ולמעברים שבתוכו ועוד.

חשוב מאוד להתאים את מגוון החללים שבבית לצרכים שלכם, וככל שההתאמה תהיה יותר אישית ומדויקת יותר, כך מידת הפונקציונלית, איכות החיים וההנאה שלכם יגברו.