אטרקציות
אטרקציותצילום: ISTOCK

כהורים אנו רוצים ליהנות עם הילדים והרבה מאוד פעמים אנו חושבים מה נעשה הפעם? לאן ניסע? איך ניתן לתכנן יום שלם עם מספר אטרקציות במקום אחד?

והכי חשוב, איך ניתן להגיע למספר מקומות בעלות מוזלת? התייעצנו עם פורטל קרמל שמרכז בתוכו מאות אטרקציות מגוונות ובהחלט היה להם מה לחדש לנו בנושא.

איפה בארץ נמצאות האטרקציות המובילות ביותר עבור ילדים בשנת 2022?

אם בעבר כל הפעילויות השוות ביותר היו בעיקר במרכז הארץ, הרי שכיום המגמה השתנתה ובכל מקום בארץ, אפילו במקומות הכי לא מוכרים, יש מה לעשות. החוכמה היא להכיר את המקומות שקיימים ברחבי הארץ, לדעת מה ילדים אוהבים וכך להתאים עבורם יום שלם מלא בפעילויות.

הפורטל שלנו מרכז עמודים שלמים של מתחמי פעילות דומים באזורים שונים בארץ. אם לדוגמא אתם מעוניינים לקבל מידע על מתחמי לייזר טאג שנמצאים באזור הקרוב ביותר אל ביתכם, הכניסו אצלנו בפורטל בשורת החיפוש את המילה לייזר טאג ותגיעו לדף שלם שמסביר על האטרקציה ומוביל אתכם למגוון רחב של בתי עסק העוסקים בתחום. תוכלו להיכנס לכל בית עסק בנפרד ולקבל מידע חשוב על המקום.

לתכנן יום שלם של פעילויות עבור המשפחה

אם כבר אתם נמצאים ביום חופש עם הילדים או חופשה של מספר ימים, זה הזמן לנצל את החופש היטב ולהנות ממספר פעילויות לאורך היום. תכנון נכון מצריך לבדוק במפה היכן האטרקציות השונות נמצאות והאם הן קרובות אחת לשניה. במקום להסתבך ולהתחיל לפתוח מפות, אנחנו כבר עשינו את העבודה עבורכם.

כנסו לעמוד אטרקציות לילדים, בחרו באזור שבו תהיו ומיד יעלו לכם כל בתי העסק והפעילויות של האזור. תוכלו לקבל פרטים על כל בית עסק ואף להתקשר כדי לעשות הכנה טובה יותר, אך לא תצטרכו להתחיל להמציא את הגלגל ולעשות עבודת הכנה גדולה ומסובכת. כשזה כל כך קל, ניתן למצוא אטרקציות מגניבות מהיום להיום, להתניע את האוטו ולהתחיל להנות.

להנות מאטרקציות קצרות של מספר שעות

בפורטל קרמל אנו מרכזים גם אטרקציות לחצי יום, מספר שעות ואפילו שעה אחת בלבד. אם בא לכם להנות עם הילדים, אך אתם לא עושים זאת מפאת חוסר זמן, תמיד תוכלו למצוא אצלנו בפורטל פעילות פנאי קצרה שקרובה אליכם.

אחת הפעילויות הכי מקסימות עבור משפחות היא חדר בריחה לילדים. חדרי הבריחה השונים מפוזרים ברחבי הארץ. במקום להתחיל ולחפש אותם, אתם יכולים להקיש את מילת החיפוש חדר בריחה או חדרי בריחה בפורטל קרמל ומיד יעלו לכם מגוון חדרים באזורים שונים.

מי שעדיין לא היה בחדר בריחה או לא מכיר את הפעילות, מדובר בפעילות של שעה ולפעמים שעה וחצי, תלוי במקום. כאשר תגיעו תקבלו סיפור רקע עם חידה בלשית שיש לפתור כדי לצאת מהחדר. פתרון התעלומה הגדולה יכלול המון חידות קטנות ועליכם לעמוד בזמן על מנת לפתור אותן.

זהו משחק מלא בשיתוף פעולה, תקשורת, הקשבה לאחר ומיצוי היכולות של כל המשתתפים יחד. משפחות או קבוצות שמחפשות פעילות גיבוש מגניבה לזמן קצר, זו בדיוק הפעילות שתתאים למטרות אלו.

בפורטל קרמל תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של פעילויות מקסימות עבור משפחות, קבוצות, זוגות, ילדים, גיבוש לעובדים ועוד.

קרמל - פורטל הפנאי של ישראל בעולם השוברים

בארץ יש המון סוגים של אטרקציות, חלקן בחינם וחלקן בתשלום וכל משפחה לפני יציאה עושה את החישובים הכלכליים שלה, אך כולנו נסכים שלפעמים להנות מאטרקציות מגוונות הופך לעסק מאוד יקר במיוחד כאשר רוצים להנות ממספר אטרקציות ביום אחד ובמיוחד כאשר מדובר על משפחה עם שניים, שלושה או יותר ילדים.

אנו בפורטל קרמל החלטנו להנגיש עבור הציבור הישראלי את הפעילויות השונות אצלנו באתר ולכן כיום אנו לא רק מרכזים פעילויות פנאי, אלא, הקמנו במיוחד עבורכם מערכת שוברים המאפשרת לכם לקבל הנחות על האטרקציות השונות.

כל מה שצריך הוא לבצע הרשמה מהירה לאתר ולהתחיל להנות משוברים וקופונים בהנחות מדהימות עד 50% הנחה.