תלמידי ישיבת שעלבים בהר הרצל
תלמידי ישיבת שעלבים בהר הרצלצילום: משגב מימון

כ-300 תלמידי ישיבה תיכונית שעלבים צעדו השבוע במשך יומיים שלמים משעלבים לירושלים לזכר שלושת חללי צה"ל בראל חדריה שמואלי, עומר טביב ועמית בן יגאל הי''ד.

התלמידים הנחושים, שצעדו משעלבים לירושלים במהלך הימים שלישי ורביעי, חגגו בשטח את יום הולדתו של בראל חדריה שמואלי, שהיה אמור לחגוג 22 שנים ביום רביעי.

מדובר במסע מסורתי בישיבת שעלבים שמתקיים מידי ארבע שנים. בכל מסע שכזה צועדים התלמידים מהישיבה לירושלים בסימן וסביב נושא אחר.

תלמידי הישיבה צעדו למעלה מ-40 קילומטר כמעט ללא הפסקה, ואף הגשם השוטף והקור לא עצרו אותם עד שהגיעו להר הרצל לקבריהם של חללי צה"ל.

אבישי לוי, תלמיד כיתה ט' בישיבה התיכונית שעלבים, אמר: ''נלך לזכרם גם אם נצטרך ללכת קילומטרים בגשם להכיר תודה לחיילים שישמרו עלינו''.

בנימין סלע, תלמיד כיתה י"ב שיזם את הקדשת המסע לשלושה הגיבורים, אמר שקיבל השראה מאיור של ניקול ישראלי שציירה את שלושת הלוחמים שנפלו ובכך חיברה שלושה אנשים שלא נפגשו מעולם אבל המעשה שלהם חיבר אומה שלמה. "כמו שהציור המרגש חיבר שלושה אנשים שלא נפגשו, רציתי לחבר את הישיבה שלי עם השלושה, להצדיע וללמוד מהם מהי מסירות נפש למען עם ישראל", אמר.

תלמידי ישיבת שעלבים צועדים לירושלים
תלמידי ישיבת שעלבים צועדים לירושליםצילום: באדיבות המצולם