עו"ד מיכל כהן
עו"ד מיכל כהןצילום: דוברות

שרת הכלכלה והתעשייה, אורנה ברביבאי, אימצה את המלצת ועדת האיתור למנות את עו"ד כהן לתפקיד.לבחירת הממונה על רשות התחרות ובחרה בעו"ד מיכל כהן למילוי התפקיד.

וועדת האיתור דנה ב-14 מועמדים על מנת למצוא את המועמד או המועמדת המתאים או המתאימה ביותר לתפקיד.

אמש, העבירה הוועדה שני מועמדים סופיים כהמלצה לממונה על רשות התחרות: עו"ד מיכל כהן וד"ר אורן רגבי. השרה פגשה את המועמדים ובחר את כהן.

לתפקיד ראש רשות התחרות.

עו"ד מיכל כהן, בעלת תואר במשפטים בהצטיינות מאוניברסיטת תל אביב, ובוגרת תכנית נוספת בלימודי תואר ראשון בכלכלה בהצטיינות יתרה מאוניברסיטת תל אביב.

משנת 2006 משמשת בתפקידים משפטיים ברשות התחרות. שימשה בתפקיד סגנית היועץ המשפטי (פלילי), סגנית בכירה ליועץ המשפטי (אזרחי), יועצת משפטית ומאוגוסט 2021 משמשת כממלאת מקום הממונה על התחרות.

החלטת השרה בדבר המינוי תובא לאישור הממשלה בהתאם להוראות חוק התחרות הכלכלית, תשמ"ח- 1988.

השרה אורנה ברביבאי אמרה כי "הרשות מופקדת על תהליכי התחרות ויש לה אחריות לאומית לשמירה והגנה על רווחת הצרכנים מפני פגיעה מצד גופים עסקיים ולעודד צמיחה כלכלית במשק. אני מצפה כי הרשות תגביר את הפיקוח והאכיפה כגורם מקצועי מוביל בתחום התחרות, ותפעל כגוף עצמאי ופרואקטיבי בכל מקרה של חשש לפגיעה בתחרות ובצרכן".

"לעורכת הדין מיכל כהן יש את מלוא הכישורים לעמוד בראש הרשות והיא נבחרה בתום תהליך מעמיק שביצעה ועדת האיתור בראשות מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה, ד"ר רון מלכא. עו"ד כהן תזכה לגיבוי מלא בביצוע תפקידה ואני מאחלת לה בהצלחה רבה".