קורונה באיטליה
קורונה באיטליהצילום: איסטוק

לא פחות מעשרה משחקים אמורים היו להתקיים היום (חמישי) בליגת העל האיטלקית שבכדורגל, ליגת 'הסרייה א''. היו אלו משחקים במסגרת הסיבוב השני של הליגה האיטלקית היוקרתית שאמורים היו להתקיים כסדרם למרות וחרף התפשטות הגל החמישי של נגיף הקורונה עם זן האומיקרון המידבק במיוחד.

כמו בגל הראשון, גם הפעם איטליה נחשבת לאחת מהמדינות המוכות ביותר בהתפשטות הנגיף, יחד עם אנגליה, וכמו בתחילת המגיפה, גם הפעם הדבר הביא להדבקה המונית בקרב קבוצות כדורגל.

כמו בפעם הקודמת, גם הפעם היה חוסר תיאום מוחלט בין משרד הבריאות האיטלקי לבין ראשי הכדורגל, כשראשי הבריאות אסרו על קבוצות להתייצב למשחקיהן בשל הידבקות המונית בחדר ההלבשה, בעוד ראשי הליגה והספורט דרשו שיעמידו סגל שחקנים מספק ואיימו כי במידה שלא יעשו זאת, יצטרכו לשאת בתוצאות ולספוג הפסד טכני.

כמו בפעם הקודמת, גם הפעם אחד מהמשחקים שיתבטלו הוא המשחק בין יובנטוס לנאפולי מוכת הקורונה, כאשר בפעם הקודמת זו ספגה הפסד טכני שבהמשך בוטל. בינתיים מי שספגה הפסד טכני היא בולוניה שלא הופיעה למשחק הביתי שלה מול אינטר בשל התפרצות הנגיף בחדר ההלבשה שלה וסירוב משרד הבריאות המקומי לאשר לה לעלות לשחק בכל מחיר.

גם המשחקים של טורינו מול אטאלנטה, סאלרניטנה מול ונציה ואודינזה מול פיורנטינה לא צפויים להתקיים בגלל סיבה דומה, כאשר לא ברור מה יעלה גם בגורל משחק הצמרת בין מילאן מוכת הקורונה לרומא.

בינתיים באנגליה אל ליברפול מוכת הקורונה הצטרפה גם האלופה ומוליכת הטבלה, מנצ'סטר סיטי שמאמנה פפ גווארדיולה ו-7 משחקניו נמצאו מאומתים לנגיף המידבק, כל זאת 9 ימים לפני משחקה החשוב מול צ'לסי וכשהיא עם רצף של 11 ניצחונות ליגה.