קטש. חוזר לגלבוע
קטש. חוזר לגלבועעודד קרני, מנהלת הליגה

עודד קטש סוגר מעגל. כמעט שנה אחרי מותו של הבעלים המיתולוגי חיים אוחיון ז"ל ו-12 שנה אחרי שהצעיד אותה לאליפות היסטורית, עודד קטש חוזר להפועל גלבוע/גליל.

קטש שמאז פוטר מנבחרת ישראל בכדורסל בקיץ החולף, לא אימן, לא ישוב לתפקיד המאמן בקבוצה שנמצאת במקום האחד לפני אחרון בטבלת ליגת העל בכדורסל, כאשר זה ישמש כעת בתפקיד המנהל המקצועי של המועדון האדום מהגלבוע.

הקבוצה האחרונה אותה אימן קטש כזכור הייתה פנאתינייקוס היוונית אליה הגיע מהפועל ירושלים ואותה אימן הן בליגת העל היוונית והן במסגרת היורוליג האירופית, כאשר לא מן הנמנע שאם התוצאות הטובות לא יגיעו, הוא עוד עשוי לשוב לעמדת המאמן הראשי בקבוצה הצפונית.

"אני מאוד נרגש לחזור לקבוצה שאני מרגיש בה בבית ויש לי קשר מיוחד אליה, אני חוזר אליה לתרום מניסיוני ולעזור לקבוצה", אמר קטש לאתר הרשמי של הקבוצה.

בעלי הקבוצה תרצה אוחיון, אשתו של חיים ז"ל שהקים את הקבוצה, אמרה לאחר החתמתו של קטש: "עודד וחיים פעלו יחדיו שנים רבות והובילו את גלבוע גליל אל צמרת הכדורסל הישראלי - לאליפות ולהישגים מרשימים נוספים. לו חיים היה עדיין עמנו, היה שמח מאוד על שיתוף הפעולה המרגש בין עודד קטש לבין גלבוע גליל - שיתוף פעולה שבוודאי יוביל להישגים חדשים. הצוות המקצועי החזק והנפלא שלנו שמח על ההזדמנות ומצפה לתחילת עבודה משותפת עם עודד".