2 פריכיות, תפוח וכוס תה. זה כל מה ששלומית אכלה באותו יום רביעי. הוירוס ממנו סבלה היה: "יש לי דייט". ואכן זה וירוס מצוי שהרבה בנות עוברות בשלב הדייטים.

כיוון שזה עולם שמפגיש אותן עם תחושות של קושי וייאוש, שמצטרפים למחשבות וחששות מעוד ערב בו אני צריכה לשווק את עצמי, להתלבש נכון ורק להתפלל שירצו אותי. למעשה , סיכויי ההצלחה של עולם הדייטים נמוכים. זה עולם לא פשוט, והרצון הנכון וההגיוני לבוא בטוב שלך, הוא גם זה שינבא את הצלחת הקשר שלכם.

אז איך באים בטוב לדייט, כשסביב יש כל-כך הרבה ייאוש ואכזבה?

מחקר באוניברסיטת סטנפורד הראה "שאושר ואופטימיות הן תכונות מדבקות ואנשים אשר מפגינים זאת בדייט ראשון זוכים להצלחה רבה יותר, כי אחד הדברים שמחסלים פוטנציאל זוגי , זו גישה שלילית". ומכאן, שהגדלת הסיכוי להצלחה בדייט אינה תלויה רק במי ההצעה, מי הבחור שמולך. מעל 40 % מהנשים התאהבו במישהו שלא חשבו אותו לאטרקטיבי ברגע הראשון.

כך קרה גם לחברתי מירי (שם בדוי) שנפגשה עד גיל 24 עם 200 בחורים! לפעמים חמישה שונים בשבוע אחד. ומה שעזר למירי לצאת מהמקום הזה, היה כשמישהו שהתייעצה איתו הפנה את תשומת ליבה לביקורתיות העודפת שלה.

ואם כך, איך אפשר לעשות את זה? כי אחוזי ההצלחה של הדייטים עומדים על כ-5%. בעולם הרפואה למשל, אף אחד לא יאשר פרוצדורה ניתוחית עם 5% הצלחה.

ולהלן 2 כלים שכבר הערב תוכלי ליישם ולהגדיל את סיכויי הצלחת הדייט:

  • השתמשי בכוח הדמיון שלך

תארי לך שעלית על אוטובוס לאילת. לאחר שעה של התעסקות בנייד את מגלה שליידך יושבת מישהי נחמדה ואתן מגלגלות שיחה. בשיחה הזו את זורמת בלי לתהות עד כמה היא נחמדה, איזו אמא יש לה והאם היא יפה. השיחה מתגלגלת.

כשתבואי לדייט בדמיון כאילו שאת באוטובוס, אין על מה להתלבט. אין שאלות. כיף לדבר והאווירה נינוחה, הפגישה תהיה טובה. ויש לי אפילו מתאמנת שבזכות התרגיל הזה התארסה, אחרי יותר מ-6 שנים בהן מעולם לא עברה את הדייט השני.

  • הגיעי באנרגיה גבוהה וטובה

כפי שהזכרנו, האושר והאופטימיות ינבאו א סיכויי הצלחת הדייט. לשם כך, חשוב לשנות את המאזן הביוכימי בגוף. כשאת מלאה בהורמוני האושר, סרוטונין, אוקסיטוצין, דופמין את הרבה יותר פתוחה ובטוב. האנרגיה טובה, משוחררת ואת מושכת. את הרמת האנרגיות עושים דרך הגוף. בהרמת הידיים למשך 2 דק', ריקוד עם שיר ברקע או פעילות גופנית כמו הליכה או ריצה.

אז מה תעשי היום כדי להגביר את סיכויי ההצלחה לדייטים שלך?

והי, גם אם את רוצה להיות כלה רזה, אל תאמצי את הלחץ של שלומית כדי לרדת במשקל.

שיהיה בהצלחה!

המאמנת פנינה פרייליך הינה חברה בנבחרת המאמנים של פרויקט 252 - הפלטפורמה הגדולה בישראל ללמידת זוגיות.

עדיין לא מנויים לפרויקט 252? לחצו כאן והצטרפו בקלות>>