בלעדי לצינור: הקלטה של איציק סעידיאןבר שם אור | הצינור | רשת 13

לוחם גולני לשעבר איציק סעידיאן שהצית את עצמו במחאה על היחס של משרד הביטחון לנפגעי פוסט-טראומה, הקליט מסר מרגש לעם ישראל שהתפלל להחלמתו בחודשים האחרונים.

"שלום עם ישראל היקר, אני איציק סעידיאן, רציתי רק להגיד תודה רבה על כל הברכות והאיחולים. אני היום חי ונושם וזז, מצליח אפילו קצת לעמוד, בזכותכם, אני הייתי מונשם, הייתי על סף מוות - הרופאים אמרו, ובזכות האיחולים והאחדות של עם ישראל אני היום עומד יציב וזז ומצליח לדבר", אמר סעידיאן בהקלטה שפרסם כתב "הצינור" בר שם אור.

"תודה רבה לכם. אני מקווה שגם אחיי הפצועים, ההלומים, שהם היו אנשים שקופים, היום הם יכולים להוריד את המסיכות ולחיות עם עצמם יותר בשלום. תודה לכם עם ישראל יקר, אני אוהב אתכם, תודה על כל ברכה ותפילה, תודה על כל דבר קטן, תודה רבה", הוסיף סעידיאן.

מוקדם יותר היום (שלישי), לראשונה מאז שהצית את עצמו, איציק סעידיאן הקליט את עצמו מברך את רופאיו לרגל "יום הרופא". בהקלטה שפרסם היום (שלישי) בית החולים שיבא בתל השומר, נשמע סעידיאן אומר: "שלום רופאים יקרים, אני איציק סעידיאן רוצה לאחל לרופאים יום שמח ומאושר ולהודות לבית חולים שיבא, למחלקת כוויות ולכל הרופאים, לפרופסור חייק ודוקטור חרץ, ולכל האחים והאחיות, יום שמח".

סעידיאן הצית עצמו ב-12 באפריל מול משרדי אגף השיקום של משרד הביטחון בפתח תקווה ונפגע באורח אנוש. הוא שירת כלוחם בחטיבת גולני, לחם במבצע צוק איתן והשתתף בקרב הקשה בסג'עייה, שבו נהרגו שבעה חיילים. הוא הוכר כסובל מפוסט-טראומה וקיבל 25 אחוזי נכות.