אנטיגן
אנטיגןצילום: איסטוק

אם לפני מספר שבועות היינו בטוחים כי מדינת ישראל ניצחה את הקורונה ועלינו ללמד את השיטה לכלל מדינות העולם הרי שכעת הדבר שונה לגמרי, מספרי החולים והמבודדים מזנקים מיום ליום והמומחים מעריכים כי לא ירחק היום בו יהיו מעל 1,000,000 מאומתים.

ההתפרצות האלימה הכניסה עשרות אלפי בני נוער למעגל החולים והמבודדים והם נאלצים לשהות בבית בבידוד ללא חברה מספיקה. לרובם של בני הנוער אין תעסוקה מספקת והם נאלצים לכלות את הזמן מול מסכי הטלוויזיה והטלפונים החכמים וחלקם גולשים באתרים שאין רוח חכמים נוחה מהם בלשון המעטה.

לקבלת הגליון לחצו כאן

במגזין הנוער הנוער 'מקום בעולם' החליטו לבוא לקראת החולים ובני משפחתם ולהעניק לנערים החולים חוויה ערכית שתעשיר את שעות הפנאי שלהם בתוכן איכותי במיוחד. הנערים החולים מוזמנים לפנות בלינק המצורף ולקבל את מגזין חודש אדר א' לביתם.

"זה המעט שאנחנו יכולים לעשות בשביל בני הנוער החולים ובני משפחתם" אומר מו"ל העיתון איתי גרנק. "בזמנים מסוג זה נדרשת התגייסות כללית של עם ישראל לסיוע למשפחות הנאלצות לשהות בביתם ימים ארוכים. דווקא בקורונה מדובר באתגר קשה במיוחד כי בלתי אפשרי לבוא ולסייע בבית לחברים והמכרים בגלל אופי המחלה, לכן החלטנו בעיתון לסייע להפיג את השעמום הכרוך בבידוד בתוכן איכותי ומרתק למי שעדיין לא מנוי ואני מזמין באופן אישי את החולים ובני משפחותיהם לנצל הטבה זו. בריאות לכולנו".

מתגייסים לחולים
מתגייסים לחוליםמקום בעולם