הזמר והיוצר אהרן רזאל הלחין את השיר 'מכתב מאהוביה' שנכתב לזכר אהוביה סנדק ז"ל שנהרג לפני שנה במהלך מרדף משטרתי ובימים אלה נמשך המאבק סביב הדרישה להעמיד לדין את השוטרים שהיו מעורבים במרדף.

רזאל התארח באולפן ערוץ 7 וסיפר על תהליך היצירה, "הנקודה של השיר היא שאני לצערי לא הכרתי אותו. אשתי אפרת, היא חברה טובה של אימו ובאנו לנחם. אבא של אהוביה, אברהם, נתן לי את הטקסט ואמר לי 'זה מכתב מאהוביה, שהוא כתב דרכי'. הוא כתב מלים כל כך מרגשות. אני לא יודע אם הוא ציפה שאני אחזור אליו. כל כך התרגשתי מהמלאים המלאות חזון והלחנתי אותן".

"אני מרגיש שיש לי זכות מסויימת להלחין את השיר הזה. אני לא טיפוס שהולך להפגנות, הייתי כזה בצעירותי. הכוח שלי הוא בהעברת מסר דרך הלחן. ביקשתי להעביר מסר שאהוביה הוא חלק מקבוצה מסויימת של נערים, שקצת עוזבים את המסגרות ובונים בתים, שומרים, לומדים תורה. הוא היה בחור מאוד רציני, משכמו ומעלה ממשפחה מיוחדת מאוד. המלים הן בעיני בכלל לא פוליטיות", מוסיף רזאל.

לדבריו, התגובות לשיר היו נרגשות. "שלחתי תוך כדי עבודה על השיר למשפחתו של אהוביה והם מאוד התרגשו. היצירה היא מתנה מסויימת שהקב"ה נותן לי וקיבלתי המון תגובות. האמנות, השירה והיצירה היא מקום שאדם יכול להזדהות ולהרגיש".

הצטרפו גם אתם למאבק "די לטיוח - צדק לאהוביה"