כיצד לבחור אמבטיה?
כיצד לבחור אמבטיה?צילום: pixbaby

יש רגע שאתם מבינים שהאמבטיה שלכם כבר לא מבריקה כמו פעם, אולי אפילו מכסים אותה כמה כתמים טובים שניסיתם להוריד ואף פעם לא הצלחתם.

כל החיים היא הייתה שם בשבילכם, ועכשיו הגיע הזמן שאתם תהיו שם בשבילה- הגיע הזמן לעשות מעשה. אבל רגע, מה האופציות שלכם?

אם הוצאה כספית גדולה כבדה עליכם עכשיו ואתם מחפשים פיתרון טוב יותר, כדאי לכם לשקול לעשות ציפוי אמבטיה, אל תתפשרו על המצב הקיים. מדובר בתהליך שיהפוך את האמבטיה הישנה שלכם לחדשה בשיא המהירות, ובמחיר משתלם במיוחד.

במאמר הזה ננסה לענות לבעלי האמבטיות הישנות על כמה שאלות חשובות: מתי מגיע הזמן לתקן את האמבטיה, למה הציפוי הוא הפיתרון האידיאלי, ולאיזה סוגי אמבטיה הוא מתאים.

אז לפני שאנחנו צוללים למעמקי המאמר, בואו נתחיל בלדבר על הבסיס. איך עובד תהליך הציפוי?

בעזרת חומצות מיוחדות וצמר ברזל, איש המקצוע מקלף את הציפוי הישן של האמבטיה, ולאחר שהוא מסיים להכין את המשטח, מצפה אותו בחומר אמייל חדש.

האמייל הוא חומר עמיד בפני מים וחום, והוא יותז על פני כל שטח האמבטיה. ולא רק שמדובר בחומר איכותי, הוא גם מגיע בכמה צבעים.

חשוב לציין שכל התהליך מתבצע מעל משטח האמבטיה הישנה, אין צורך בשבירת מרצפות או בייצור בלגן מכל סוג שהוא. כל התהליך אורך כ-3 שעות ובסופו מתקבלת אמבטיה חדשה ומבריקה.

חשוב לציין: זמן ההמתנה בין סיום התהליך ועד לשימוש המחודש הוא 24 שעות. במהלכן האמייל ייצמד טוב יותר ויבטיח בידוד איכותי.

איך יודעים שהגיע הזמן לחדש את האמבטיה?

כל עוד מדובר באמבטיה שלא סובלת מנזקים גדולים, ציפוי אמבטיה יכול להיות הפיתרון האידיאלי עבורכם. זה פיתרון מהיר לטווח הקצר.

לא מעט אנשים היו רצים לקנות אמבטיה חדשה ולעשות שיפוץ מקיף בחדר הרחצה, לא כי הם מחפשים "לנצל את ההזדמנות" אלא כי הם לא מודעים לעובדה שהיום ניתן לחדש אמבטיה ישנה בקלות ובמחיר אטרקטיבי.

שיפוץ כללי תמיד מזמין לכלוך, רעש, בלגן וזמני המתנה ארוכים, ואילו ציפוי אמבטיה לוקח בסך הכל שלוש שעות ומתבצע בשקט ובניקיון גמורים.

אם האמבטיה שלכם סובלת מכתמים שלא ניתן להסיר, ואתם רוצים להחזיר לה את הברק במינימום מאמץ, זמן וכסף, זה הפיתרון בשבילכם.

כל היתרונות של ציפוי אמבטיה ישנה

עיצוב חדש- אנחנו מאמינים שאפשר לבצע שינוי כללי בחדר האמבטיה גם בלי להוציא הון תועפות. צבע האמייל שאיתו מתבצע הציפוי מגיע בכמה גוונים. אם נמאס לכם מאמבטיה לבנה, תוכלו לבחור כל אחד מהגוונים האחרים ולתת לחדר הרחצה שלכם עוד טאץ' עיצובי שובר שגרה.

מחיר- אין צורך למהר ולהוציא עשרות אלפי שקלים על אמבטיה חדשה ושיפוץ כללי. במקום זה, תוכלו לצפות את האמבטיה שלכם במחיר אטרקטיבי ולשמור את שארית הכסף למטרה אחרת. מינימום הוצאה, מקסימום אפקט.

זמן- הזמן שלכם יקר, אנחנו יודעים. בדיוק בגלל זה חשוב לנו שכל התהליך יתבצע עוד באותו היום. אמבטיה ישנה יכולה להפוך לחדשה בכמה שעות בודדות. החלפת אמבטיה לעומת זאת תגזול מכם גם זמן יקר וגם אנרגיה.

ניקיון- דמיינו שכדי להפוך את האמבטיה שלכם לחדשה צריך להפוך את כל חדר הרחצה: לשבור חרסינות, להוציא את גוף האמבטיה, להעלות אבק. במקום זה, פשוט תעשו ציפוי אמבטיה, היום אפשר לעשות את כל התהליך בצורה מסודרת ונקייה.

"איך אני יודע שהאמבטיה שלי מתאימה לתהליך?"

רק צוות מקצועי יוכל לתת חוות דעת ולהמליץ על הפיתרון האולטימטיבי. אבל מתוך ניסיון אפשר להגיד- אפשר לצפות כמעט כל אמבטיה.

כמו שציינו למעלה, כל אמבטיה שלא סובלת מנזקים חמורים מתאימה לתהליך.

כשאנחנו אומרים נזקים חמורים אנחנו מתכוונים לסדקים וחלודה. אבל אל דאגה, גם במצבים כאלה עדין אפשר להציע לכם פיתרון אחר שלא כרוך בהוצאה כספית גדולה. אפשר לבצע גם הלבשת אמבטיה.

כנסו לאתר, ובואו לקרוא עוד על כל השירותים שהחברה מציעה, מדובר בחברה מובילה בתחום האמבטיות בישראל שתדע להפוך את האמבטיה הישנה שלכם לחדשה בקלות, עם שירות ומחיר שאין להם תחרות.