את הנסיעה הזו נוסעי האוטובוס בריו דה ז'ניירו לעולם לא ישכחו: עשרות נוסעים שהיו על האוטובוס שמעו מאחד הנוסעות, אישה בהריון, כי המים ירדו והיא החלה לחוש צירים מתקדמים ממש לפני לידה.

הם מיהרו להודיע לנהג האוטובוס, שהחליט להסיט את האוטובוס ולנסוע במהירות אל בית החולים "רושה פאריה" המקומי.

מיד כאשר הגיע אל בית החולים, ירדו מספר נוסעים במהירות וניגשו לבקש סיוע דחוף מצוות בית החולים, בעוד נוסעים אחרים נותרו בתוך האוטובוס וניסו לסייע לאישה כאשר הצירים התגברו והיא חשה כי היא קרובה ללדת את תינוקה.

פוסט שהועלה בדף האינסטגרם של ארגון Goodnews movement הציג סרטון מתוך האוטובוס כאשר אחד מהאנשים שהיו על האוטובוס נושא בזרועותיו של התינוק הרך, בעוד סרטונים אחרים שהעלו נוסעים שהיו על האוטובוס בזמן הלידה מציגים את הנוסעים מריעים לאם הטריה בעודה יורדת מהאוטובוס מיד לאחר הלידה.

"אישה יולדת באוטובוס בריו דה ז'ניירו בעזרת נוסעים אחרים. כשנהג האוטובוס הבין שהמים של האישה ירדו והיא חשה בצירי לידה, הוא הסיט את האוטובוס אל בית החולים. האוטובוס הגיע לבית החולים רושה פאריה, שם נוסעים קפצו במהירות וביקשו עזרה מצוות בית החולים בעוד אחרים נשארו באוטובוס כדי לסייע בצירים. נוסעי האוטובוס מחאו כפיים כאשר האם יצאה מהאוטובוס. 'זה היה מאוד מרגש. זה היה מאוד יפה, כולם שם עזרו. איחרנו קצת, אבל זה היה למטרה טובה'", צוטט אחד הנוסעים שהיו על האוטובוס.

האם הנרגשת לא שכחה להודות לכל נוסעי האוטובוס שהתגייסו לסייע לה, ואף דאגה להתנצל בפניהם על האיחור שנגרם להם עקב הלידה הלא צפויה במהלך הנסיעה.