רביב כנר וולארי חמאתי
רביב כנר וולארי חמאתיצילום: זיו קורן ורן יחזקאל

רביב כנר וולארי חמאתי יופיעו בטקס הדלקת המשואות הממלכתי שיפתח את חגיגות יום העצמאות ה-74 למדינת ישראל.

הטקס הממלכתי שיונחה על ידי שתי נשים לראשונה בתולדותיו, אלמז מנגיסטו והילה קורח, יתקיים בהר הרצל ביום רביעי ה-4 במאי ויעמוד השנה בסימן ״יד פוגשת יד אחות״.

רביב כנר, מהשמות המובילים והמוערכים במוסיקה הישראלית בשנים האחרונות. התגייס ליחידה מיוחדת ומשרת כלוחם במילואים בהתנדבות גם בימים אלו. רביב, שכבש את לבבות הקהל עם סיפורו האישי וקולו העוצמתי והמרגש, יופיע בטקס הדלקת המשואות לאחר שכבש את כל פסגות המצעדים עם שיריו ״רסיסים״, ״רוצה שלום״ ו״נשלים את הכל״ לאחר שסומן לאחד הזמרים המבטיחים ביותר במוזיקה הישראלית.

ואלרי חמאתי, ילידת יפו, זמרת עוצמתית וחזקה, יוצרת וכותבת את שיריה. נחשבת למיוחדת בנוף המוזיקלי בישראל ובעלת קול ייחודי שאי-אפשר להתעלם ממנו. בשנה האחרונה הפכה ולארי לאחת הזמרות המוערכות במדינה וזוכה לאהדה רבה מהקהל הישראלי.

יו"ר ועדת השרים לסמלים וטקסים השר חילי טרופר: ״רביב כנר וואלרי חמאתי הם יוצרים צעירים ומוכשרים שמביאים קול ייחודי. רביב, מביא לתוך יצירתו גם את חוויות חייו, על הכאבים ועל הכוחות הטמונים בהם. ואלרי, זמרת ערבייה נוצרייה בעלת קול שחודר לבבות ועם מנעד קולי רחב ורגיש במיוחד. אני שמח שרביב ווואלרי ישתתפו גם הם בטקס המשואות בשנה זו ויהיו חלק מהפסיפס הישראלי היפה שיקבל ביטוי באירוע המרכזי ביום העצמאות ה-74 למדינת ישראל״.

ביום העצמאות ה-74 תצדיע מדינת ישראל לאזרחיות ולאזרחים אשר תורמים תרומה יוצאת דופן לבנייתה של חברה ישראלית טובה יותר ואשר פועלים למען חברה מכלילה, בונים קהילות ויוצרים חיבורים, מקדמים שוויון הזדמנויות, קירוב לבבות ואחדות ישראלית.