יוסי דגן בהפגנת הימין בשבוע שעבר
יוסי דגן בהפגנת הימין בשבוע שעברצילום: דוברות שומרון

עשרות חברי כנסת משתתפים הערב (שלישי) במחאה של פעילי המחנה הלאומי בכל חלקי הארץ מאילת ועד הגולן.

ההפגנות יתקיימו ב-100 צמתים וגשרים ובמקביל תתקיים עצרת תפילה בכותל המערבי.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שחלה בקורונה ולכן שוהה בביתו בבידוד, יוזם הפגנת ענק - בזום. "הקורונה לא תעצור אותנו מלהילחם למען ארץ ישראל. לצערנו מאות אלפי אזרחים במדינת ישראל נמצאים בקבוצות סיכון, חולים בקורונה או בבידוד ולכן לא יכולים להגיע להפגנות.

''גם אני נמצא בביתי בבידוד, הדבר הזה לא יחליש את המחאה ולא ימנע אותנו מלהציל את ארץ ישראל, ולכן אני קורא לכל מי שלא יכול להגיע - להצטרף היום לזום, בשעה 18:30 נהיה כולנו יחד גם מרחוק ונביע את המחאה שלנו כנגד הממשלה הזו, שביד אחת מחברת לחשמל את המאחזים הבדואים הלא חוקיים המשתלטים על אדמות הנגב, וביד השניה מנתקת את החשמל לישיבת חומש, ומונעת חיבור חשמל מהאנשים החלוצים בהתיישבות הצעירה ביו"ש", אמר דגן.

לצד יוסי דגן צפויים להשתתף בהפגנה חברי כנסת, ראשי רשויות ואישי ציבור, והיא תתקיים כאמור בשעה 18:30 בזום. להצטרפות - https://us02web.zoom.us/j/88524081842

לפני כשבועיים פתח ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן מאהל מול משרד ראש הממשלה במחאה על הכוונה להרוס את ישיבת חומש, וכתשובה להחלטה שלא לחבר ישובים צעירים ביו"ש למים וחשמל אולם כן לחבר מאחזים בדואים לא חוקיים בנגב.