יאיר שחל
יאיר שחלצילום: ערוץ 7

מזכ"ל תנועת הנוער בני עקיבא יאיר שחל יסיים בסוף שנת הפעילות הנוכחית את תפקידו כמזכ"ל תנועת הנוער בני עקיבא, בתום קדנציה של 6 שנים.

שחל הוא המזכ"ל שכיהן למשך התקופה הארוכה ביותר של מזכ"ל מאז הקמת התנועה. בסך הכל יחתום שחל פרק משמעותי של כ-18 שנות פעילות ועבודה בתנועת בני עקיבא במגוון תפקידים.

שחל הודיע על החלטתו בימים האחרונים ליו"ר הנהלת התנועה הרב חיים דרוקמן ולשאר חברי ההנהלה.

שחל (43), אב לשישה, תושב כרמי צור שבגוש עציון שימש בעבר בתנועה כרכז מחוז דרום בימי ההתנתקות, ראש מחלקת מפעלים, סמזכ"ל חינוך והגשמה וסמזכ"ל כספים בתנועה. בשבועות הקרובים יחל בתנועה הליך מסודר לבחירת מזכ"ל חדש לתנועה.

שחל הודיע הבוקר על החלטתו גם לקומונריות ולפעילי התנועה במכתב מיוחד בו הסביר את החלטתו. בין היתר כתב-: "לאחר כל זאת ולאחר התלבטויות רבות והתייעצויות עם מו"ר הרב דרוקמן החלטתי שהגיע הזמן להתחדש גם בהיבט האישי וגם בהיבט התנועתי. תפקיד המזכ"ל הינו תמיד קצוב בזמן ונע בדרך כלל בין שלוש לחמש שנים - זאת על מנת ליצור מציאות של התחדשות תמידית בתנועה. אני זוכה לשמש בתפקיד כבר שנה שישית . זו זכות ענקית להיות חלק מהתנועה 18 שנה, זו זכות גדולה ואחריות גדולה להיות מזכ"ל תקופה ממושכת ומשמעותית. זו תהיה גם זכות גדולה לראות את התנועה מתחדשת, מתפתחת ומעמיקה עוד יותר".