משפחה שהגיעה לבקר בפארק בדרום אפריקה לא האמינה שככה היא תסיים את הטיול. במהלך הביקור בפארק הסתער לעברם לפתע פיל והצליח להפוך את הרכב המשפחתי. כפי שניתן לראות בתיעוד, הפיל כלא את ההורים ושני ילדיהם בתוך הרכב והפך אותו שוב ושוב.

שמורת הטבע איסימנגאליסו ווטלנד בה התרחשה התקרית כוללת גם אגם גדול והיא בית לחיות רבות וביניהם תנינים, היפופוטמים וגם כמובן פילים. אבל למרות שהשהייה בתוך הרכב נותנת תחושת ביטחון בנסיעה בפארק, היא לא ממש מספיקה כנגד מתקפה של פיל.

מי שצילמה את האירוע הייתה נוסעת ברכב הסמוך שככל הנראה לא ידעה מה עוד היא יכולה לעשות מלבד לתעד את התקיפה ולהמשיך לצפור לכיוון הפיל. במהלך הסרטון ניתן לשמוע מישהי שמציעה לה להתקשר לעזרה אבל היא אומרת שהיא לא יודעת למי היא יכולה להתקשר.

למרבה המזל, לאחר זמן מה חלק מעובדי הפארק הבחינו בתקרית והצליחו לעצור את הפיל ולהציל את המשפחה. לפי הדיווחים, בני המשפחה חולצו עם פציעות קלות בלבד.

בעקבות האירוע, צוות הפארק הזהיר את המבקרים לשמור מרחק ביטחון של לפחות 50 מטרים בינם לבין החיות. הצוות הדגיש כי מדובר באירוע חריג וכי הם שמחים מכך שהאירוע הסתיים ללא נפגעים.