שחקני סכנין חוגגים
שחקני סכנין חוגגיםצילום: פלאש 90

עם חוזה עד לסיום העונה ואחרי תשעה חודשים בלי אימון. בני סכנין הודיעה הערב (רביעי) על מינויו של שחקן העבר, חיים סילבס למאמנה במקומו של שרון מימר.

כזכור, אמש הודיעה סכנין על פיטוריו של מימר, זאת בשל חילוקי דעות מקצועיים בינו לבין הנהלת המועדון מהמגזר הערבי, וכן לאחר ההדחה מהגביע וניצחון אחד בלבד בחמישה משחקים.

פיטוריו של מימר שפתח את העונה עם סכנין בצורה מעולה כשבשיא דורגה זו במקום השלישי בטבלה, התקבלו בהרמת גבות מצד רבים, שכן סכנין עודנה במקום המוביל לפלייאוף העליון כשהיא נמצאת במקום השישי בטבלת ליגת העל בכדורגל.

כעת יצטרך המאמן בן ה-46 שהספיק לאמן בליגה הבכירה את הפועל רעננה, עירוני קריית שמונה והפועל חיפה ממנה פוטר בשלהי העונה שעברה, להוביל את סכנין לפלייאוף העליון, כל זאת כשזה לא אימן במשך תשעת החודשים האחרונים וכשנותרו עוד שמונה מחזורים לסיום העונה הסדירה כשפער של נקודה אחת בלבד מבדילה בין סכנין שבמקום השישי לנתניה שבמקום השביעי.

סך הכל ברזומה של סילבס כמאמן ישנם 190 משחקים בליגת העל, כאשר מאזנו עומד על 61 ניצחונות, 50 תוצאות תיקו ו-79 הפסדים. האם זה יספיק לסכנין או שזו כהרגלה הרסה לעצמה?