ח"כ עידית סילמן
ח"כ עידית סילמןצילום: ערוץ 7

מנכ"ל מפלגת הציונות הדתית יהודה ולד קורא ליושבת-ראש הקואליציה ח"כ עידית סילמן להתפטר מתפקידה כי לטענתו שיקרה כאשר סיפרה על התקיפה האלימה נגדה ליד תחנת הדלק במודיעין.

ולד אמר כן "עידית סילמן צריכה להתפטר. לא יכול להיות שיו"ר קואליציה תשקר לכל עם ישראל,
‏תכפיש ציבור שלם, תחרחר שנאה ופילוג בעם ולא תיקח אחריות על מעשיה".

ח"כ פטין מולא מהליכוד קרא לסילמן להתנצל: "לאחר שהחקירה במשטרה נגד תקיפת סילמן נסגרה, הציבור הימני בישראל דורש התנצלות מיידית מעידית סילמן".

כאמור, חודשיים אחרי שחברת הכנסת סילמן מימינה טענה שהותקפה בתחנת הדלק, במשטרה מתחזקת ההערכה שהתיק ייסגר בלא כלום. במשטרה אומרים ששיתוף הפעולה מצידה בעניין היה מוגבל. עוד ציינו במשטרה שסילמן אמרה בעדותה "רק מה שהיה לה נוח לומר, מילה לא מעבר לכך".

לפני חודשיים, בתחילת חודש נובמבר, סילמן טענה בריאיון לחדשות 12 כי הותקפה בתחנת דלק. "לפני שבועיים היה לי מקרה חד-פעמי, שבן אדם הטיח אותי לרכב", סיפרה. "הוא תפס אותי אחרי שתדלקתי בתחנת דלק במודיעין, והטיח אותי פיזית לרכב".

עוד הוסיפה אז ח"כ סילמן: "הבנתי כמה מילים יכולות להיות מסוכנות. באותו רגע הבנתי שאני שמה את הכול בצד ושאנחנו מעבירים תקציב". סילמן אמרה את הדברים ברקע האיומים הרבים שספגו חברי הקואליציה מימין, על רקע הניסיון של הקואליציה להעביר תקציב ולהבטיח את הישרדות הממשלה.