בן גביר
בן גבירצילום: חזקי ברוך

בעקבות פניית הורים של תלמידי תיכון ליד"ה בירושלים ליו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר, תתקיים מחר (ראשון) הפגנה בשערי התיכון בהשתתפות ח"כ בן גביר ופעיל הימין רן כרמי בוזגלו נגד אירוח משפחות של מחבלים.

הנהלת בית הספר אוסרת על התלמידים להשתתף בהפגנת הימין. מנהל התיכון היוקרתי טען כי מדובר בהפגנה של אנשים "אלימים" ולכן לא תתאפשר יציאת התלמידים להשתתף במחאה.

לדברי ח"כ בן גביר, "הנהלת בית הספר מתנהלת בצביעות ודיקטטורה. מצד אחד רוצים לחשוף את התלמידים לדעות משפחות של מחבלים ומצד שני מתנגדים לחופש הביטוי ואוסרים על התלמידים להשתתף בהפגנת נגד".

בן גביר המתנגד להרצאת משפחות של מחבלים בבתי ספר הוסיף כי לא ייתכן שארגונים בעלי אופי קיצוני אשר מגלים הבנה ואמפטיה כלפי משפחות "השכול" של הטרור, יורשו להיכנס למוסדות חינוך ולהשמיע את האג'נדה שלהם לתלמידי תיכון.

"להבדיל אלף אלפי הבדלות, בתיכון ליד"ה ביקשו לארח אותי, אולם המנהל התנגד בטענה שהוא לא מוכן לחשוף את התלמידים לדעות קיצוניות. דעותיי אינן קיצוניות, ואני כמובן לא משווה את עצמי למשפחות של מחבלים, אבל מדהים שאותו מנהל מאפשר הכנסת תומכי טרור לבית ספר, רוצה לסתום את הפה לח"כ ציוני, אוהב ישראל, ואוהב את מדינת ישראל שפועל למען העם הזה", הוסיף בן גביר.