גיא גודס ושחקני חולון. התפרצות קורונה בקבוצה
גיא גודס ושחקני חולון. התפרצות קורונה בקבוצהצילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל

התפשטות נוספת של נגיף הקורונה בקבוצות ליגת העל בכדורסל. ארבעה מאומתים בהפועל אילת, שבעה בהפועל חולון וחמישה בהפועל חיפה. במקביל לעליה בקצב התחלואה ברחבי הארץ, גם בליגת העל בכדורסל מתמודדים עם עליה ברמת התחלואה אצל שחקני הקבוצות ואנשי הצוות, כאשר לבינתיים שלושה משחקים נדחו למועד בלתי ידוע.

בהתחלה הייתה זו הפועל אילת שהודיעה על ארבעה שחקנים חיוביים לנגיף ומשחקה מול הפועל ירושלים שאמור היה להתקיים הערב (מוצאי שבת) נדחה, זאת רגע אחרי שהפועל ירושלים בעצמה חזרה להתאמן בסגל מלא לאחר הידבקות שבעה משחקניה בנגיף.

הפועל חולון, שאמורה הייתה גם כן לשחק הערב, הודיעה זמן קצר לפני משחקה על הימצאות שבעה מאנשי הקבוצה חיובים לנגיף, בהם חמישה שחקנים, ומשחקה מול גליל עליון נדחה גם הוא, כאשר משחקה מול גלאטסראיי הטורקית במסגרת ליגת האלופות של פיב"א שאמור להתקיים ברביעי ולפתוח עבורה את שלב הבתים של המפעל האירופי, יידחה גם הוא.

האחרונה לעת עתה להידבק היא הפועל חיפה שלפני שבועיים משחקה מול ראשון לציון כבר נדחה בשל חשש להידבקות בקבוצה. כעת היא נדבקה באמת כאשר 5 משחקניה התגלו חיוביים לנגיף המידבק ובשל כך משחקה מול הפועל באר שבע שאמור היה להתקיים ביום שני הקרוב, יידחה.

במנהלת ליגת ווינר סל אמרו כי "המועדים החדשים, כמו כל מועדי המשחקים שנדחו, יפורסמו בקרוב".