קמפיין משפט נתניהו
קמפיין משפט נתניהוצילום: מסך

לפני כשבוע החל מסע התרמה עבור בנימין נתניהו. על פי הפרסומים נועד המסע לסייע לנתניהו במימון הוצאות המשפט הכבדות בהן הוא נושא בתיקי האלפים.

נתניהו איש עשיר ואיננו באמת זקוק לכסף. לנתניהו חברים קרובים ובני משפחה עתירי ממון וואלה בצורה כזו או אחרת סייעו, מסייעים ועוד יסייעו. נתניהו עוד יעשה לביתו ומוכשר לייצר מיליוני דולרים לכשיפרוש מהחיים הפוליטיים. יש הטוענים שנתניהו ומשפחתו ככל הנראה אוהבי ממון ובצע, כך נטען לפחות על ידי מספר רב של עיתונאים המעידים על מתנות רבות אותן קבלה המשפחה במשך השנים. בשורה התחתונה – לנתניהו לא חסר כסף!

אעבור להתייחס לנתניהו "איש הימין". בניגוד לכמה דמויות מוכרות בתקשורת המכונה ימנית הסוגדות לבנימין נתניהו בשל היותו "איש ימין ומוביל את המחנה הלאומי" אינני סובר כמותם. נכון שמזה שנים ארוכות נתניהו עומד בפועל בראשות קואליציות שבדרך כלל מתאפיינות במפלגות הימין אך הוא הוכיח בעבר כי על מנת לכהן בתפקיד ראש הממשלה אין לו כל קושי לצרף אנשי שמאל מובהקים, כגון אהוד ברק למשל.

זאת ועוד, בחינת פועלו הפוליטי של נתניהו לאורך שנים הרבה מראה שנתניהו אינו בעל תפישות לאומיות/ימניות וכי נאמנותו לארץ ישראל ותורת ישראל מוגבלת, מוגבלת מאד. איש בעל תפישות לאומיות על פי תורת ישראל לא יכול לתמוך בגירוש ובחורבן בגוש קטיף. איש כזה, ימין אמתי, אינו יכול למסור את רוב חברון לשליטת האויב הערבי. איש הנאמן בשלמות לארץ ישראל אינו יכול להקפיא בניה בפועל בכל רחבי הישו"ב (יהודה שומרון ובנימין) ואף בירושלים. אדם נאמן להתיישבות אינו יכול להחריב פעם אחר פעם יישובים יהודים ועוד הדוגמאות רבות.

נתניהו חטא במשך השנים בכל אלה ובכך הוכיח כי אינו ראוי לתואר איש ימין.

ועוד פרט חשוב – נתניהו הזניח במשך שנים ארוכות את הטיפול בתיקון מערכת המשפט (זו הקמה עליו היום על מנת להדיחו), לא טיפל באבדן המשילות ברחבי ארצנו, הוריד את ההרתעה הישראלית אל עברי פי פחת תוך שהוא מעמיד אותנו במצבנו המסוכן דהיום ועוד חטאים נוספים.

ולמרות כל שתואר לעיל, תרמתי, סכום סמלי, למסע ההתרמה עבורו, אותו מסע שהצליח עד כה לגייס למעלה משלושה וחצי מיליון ₪ ובו משתתפים מספר עצום של קרוב לשלושים אלף תורמים.

ההסבר הוא פשוט. אמנם בכותרת מסע ההתרמה מככבת הסיסמה –"נתניהו לעולם לא תצעד לבד" אך המניע שלי לתרום (מניע המשותף לרבים, כך אני מאמין) אינו אהדה לנתניהו ותרומתי כבמקרה זה היא כולה נגד!

נגד פרקליטות מושחתת. נגד תקשורת עוינת את המחנה הלאומי. נגד משטרה מושחתת המגויסת כולה בצירוף משאבי מדינה בלתי מוגבלים להדחת נתניהו.

נגד מערכת משפט מוטה ומגויסת אף היא, החל מהיועץ המשפטי לממשלה, דרך פרקליטים שמאלנים ומתעבי ימין, ימנים, דתיים, אנשים לאומיים ואוהבי הארץ ומישביה.

נגד בתי משפט חד גוניים העושים ברגיל חוכא ואטלולא מהצדק ואינם מאפשרים משפט הוגן למי שאיננו "בצד הנכון" של המפה הפוליטית.

קבעה המשפטנית רות גביזון המנוחה אותה הכרתי אישית שנתניהו לא יוכל לזכות למשפט הוגן. אישה חכמה זו השכילה להבין את הפגמים שתוארו לעיל ומכאן את הסד המשפטי בו הושם נתניהו תוך שתיקי האלפים נתפרים באומנות על ידי אנשים פוליטיים, כל זה במטרה להדיח מהשלטון אדם עליו אינם יכולים לגבור בחירות דמוקרטיות וחופשיות.

במידה רבה נכון לומר שתיקי האלפים הם נגדנו, אנשי המחנה הלאומי. נכון שכפי שפירטתי לעיל נתניהו איננו באמת איש ימין (למרות שחסידיו השוטים שהוזכרו לעיל סוגדים לו ומעריצים אותו על פועלו עבור הימין) אלא שבעיני החונטה השלטת (הון-משפט-תקשורת) העשויה כולה מקשה אידאולוגית אחת שהיא אנטי יהודית ופוסט ציונית – נתניהו מסמל את שלטון העם.

לעם הזה רוחשים ראשי הנחש של החונטה בוז ושטנה, לעתים גלויים. בעיניהם היינו כבבונים, בוטים, עדר נשלט ומתומרן, נעדרי שיקול דעת, פרימיטיביים ומנשקי מזוזות ובאופן כללי אנשים נבערים המונעים בהצבעתם בקלפי, פעם אחר פעם, קידמה ו/או נאורות. בוודאי כאלה המהווים חסם בפני משאת נפשה של החונטה – חיסול מאפייניה היהודים של המדינה בדרך הפיכתה חלילה למדינת כל אזרחיה.

נגד הניסיון הזה לבצע הפיכה שלטונית של ממש נרתמתי ותרמתי.