M&M
M&M צילום: ISTOCK

סוכריות M&M הפכו בעשרות השנים האחרונות לאחד הממתקים הפופולריים והאהובים ביותר על ילדים ברחבי העולם. כעת, יצטרכו חובבי המתוקים להתרגל לפנים חדשות על הסוכריות האהובות.

חברת "מארס", יצרנית סוכריות M&M, הודיעה כי החליטה "למתג מחדש" את הדמויות המופיעות על הסוכריות הצבעוניות ולהעניק לחלקן מראה חדש במטרה "ליצור עולם שבו כולם מרגישים שייכים, ולהביא את הדמויות לעולם דינמי ומתקדם יותר".

שתי הדמויות שיזכו לשינוי המשמעותי ביותר מופיעות על הסוכריה החומה והירוקה, הידועות בכינוי "גברת גרין וגברת בראון".

הדמות על הסוכריה הירוקה תנעל נעלי ספורט לבנים במקום המגפיים אותן לבשה עד היום, בעוד הדמות החומה תחליף את נעלי העקב המסיביות שלה בנעלי עקב עדינות יותר. גם דמויות אחרות המזוהות עם הסוכריות הפופולריות עברו "עיצוב מחודש" במטרה להתאים אותם לתחושת שייכות גבוהה יותר של עשרות מיליוני צרכנים בעולם.

בהודעת חברת "מארס" נכתב כי "אנו מאמינים כי בעולם שאנחנו רוצים שיהיה מחר, תהיה חברה כוללת. M&M קיימת כבר יותר מ-80 שנה, והמותג ממשיך השנה הזו להתפתח כדי לשקף את העולם הדינמי והמתקדם יותר שבו אנו חיים. וכחלק מההתפתחות הזו M&M מבטיחה להשתמש בכוח של כיף כדי לכלול את כולם, ובמטרה להגביר את תחושת השייכות של 10 מיליון אנשים ברחבי העולם עד 2025".

עוד הוסיפה החברה בהודעה לתקשורת כי "המותג M&M שעבר ריענון יכלול מבט מודרני יותר על המראה של הדמויות האהובות שלנו, כמו גם אישיות בעלת ניואנסים יותר כדי להדגיש את החשיבות של ביטוי עצמי וכוח של קהילה באמצעות סיפור. מיתוג M&M ישקף גם טון דיבור מעודכן יותר, מסביר פנים ומאחד, תוך שהוא נשאר נטוע בשנינות וההומור המיוחדים שלנו".

ההודעה של "מארס" זכתה לביקורות מעורבות מצד רבים מהגולשים ברשתות החברתיות שחלקם הביעו התנגדות נחרצת לשינוי הדמויות הפופולריות, בעוד אחרים תמכו במיתוג המחודש. "טוב לראות שבארה"ב הם מתמקדים בנושאים האמיתיים שמשפיעים על החברה האמריקאית. הגזענות נגמרה רשמית עכשיו הודות ל-M&M", כתב אוליבר ג'יה, עורך המדיה החברתית באתר NK News.

לעומתו טענה קתי קלדה, מאמנת אישית המתמחה באופנה, כי מדובר בשינוי מבורך. "המראה הישן היה סוג של גרסה גברית לנשים. כעת זהו צעד בכיוון הנכון של אידיאל עכשווי יותר של נשיות", כתבה קלדה.