רזי ברקאי
רזי ברקאיצילום: Moshe Shai/FLASH90

איש התקשורת ותיק רזי ברקאי שהודיע על פרישה מגלי צה"ל בתום 27 שנים שבהן הגיש את התוכנית "מה בוער", הודה הערב (ראשון) לישראלים הרבים ששיגרו אליו הודעות תמיכה.

"לכל הקולגות שרוצים לראיין אותי, ולא עניתי להם, בשלב הזה לא אתראיין. למחבקים, חיבוק ענק בחזרה, ולמקללים, אתם רק עושים לי חשק לחזור, אז מבחינת האינטרס שלכם, תפסיקו", כתב ברקאי בטוויטר.

ברקאי בן ה-72, מוותיקי המגישים בגלי צה"ל, ייפרד מהמאזינים בזמן הקרוב במהדורת פרידה, שתחתום 27 שנים בהן שידר את הרצועה היומית.

ברקאי, זוכה פרס סוקולוב לשנת 2002, אוחז במיקרופון יותר מ-50 שנה: בשנים 1970-1993 כיהן ככתב פוליטי ומדיני בקול ישראל, כשליח הרדיו בוושינגטון, וכמגיש ומייסד התוכנית ''הכל דיבורים''. בשנת 1993 עבר לגלי צה"ל ושנתיים אחר כך החל לשדר את התוכנית היומית ''מה בוער''.



ברקאי אמר: "בתום 27 שנים שבהן הגשתי את מה בוער הגעתי למיצוי והודעתי על רצוני לפרוש מהגשת התוכנית. תודתי הגדולה למאזינים ולצוותים המסורים שהיו שותפיי לדרך לאורך שנים".

מ"מ מפקדת גלי צה"ל גלית אלטשטיין: "מה בוער היא מוסד רדיופוני ורזי ברקאי, כמי שהוביל אותה, עיצב את סדר היום הציבורי והעיתונאי בישראל שנים ארוכות. ברמה האישית, זכיתי לעבוד עם רזי כמנהלת מחלקת החדשות, ובחודשים האחרונים כמ"מ מפקדת התחנה. אני מעריכה אותו כעיתונאי, כאיש תקשורת וכאדם".