נפתלי בנט
נפתלי בנטצילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

ראש הממשלה נפתלי בנט הגיב הערב (שלישי) למתקפה של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, על החלטת הממשלה לבטל את מתווה בידודים במערכת החינוך מיום חמישי.

"טוב לראות שנתניהו התפנה מענייניו האישיים וחזר להפיץ היסטריה וכאוס בכל הכח כהרגלו. אחרי 3 סגרים, 6,500 ישראלים שמתו, 100,000 עסקים שנסגרו, מיליון מובטלים וילדים שלמדו רק דרך מסכים - אזרחי ישראל אומרים לו - תודה אבל לא תודה. הממשלה בראשותי תמשיך לנהל את המדינה בקור רוח ובאחריות".

שר הבריאות הורוביץ הגיב גם הוא בחשבון הטוויטר שלו: "הנאשם שפתח את איקאה לפני בתי הספר, אלוף הסגרים והפיטורים - מטיף לנו מוסר. לא שכחנו את הניהול הסקטוריאלי, את הנסיונות למנוע הפגנות ולסגור את בתי המשפט בזמן משפט השוחד שלך. אנחנו עדיין משקמים את הנזקים האדירים שהשארת, את מערכת הבריאות שהזנחת במשך שנים. ביבי, זה נגמר. נסתדר בלעדיך".

ראש האופוזיציה תקף מוקדם יותר את הממשלה על מדיניות הבדיקות לילדים, שצפוי להיכנס לתוקפו ביום חמישי. "למרות העדויות מארצות הברית על מחלות ותסמינים קשים שפוגעים בילדים שחלו באומיקרון, הממשלה החליטה שבעוד יומיים נעבור להדבקה המונית של כל ילדי ישראל", אמר נתניהו.

"בלי בידודים, בלי אכיפה, בלי בדיקות מסודרות - כולם יידבקו. ואחרי שהילדים ידבקו, וחלקם לצערנו יזדקקו לאשפוז ויסבלו מתופעות לוואי למשך שנים, הילדים ידביקו את צוותי ההוראה, ואחר כך יחזרו הביתה וימשיכו להדביק את אבא ואמא, את סבא וסבתא. זאת סכנה אמיתית. הממשלה הכושלת הזאת צועדת לשם בעיניים פקוחות ובאפס החלטות".