יעקב האיתן
יעקב האיתןצילום: יח"צ

מחפשי זוגיות רבים מתמודדים עם הקושי לקבל החלטה ועם מחשבות מעכבות שמונעות מהם להתחתן, כמו אותה אחת שבטוחה שלא היו לה הצעות טובות, ומגלה ש'זרקה' כבר עשרות בחורים?

או הבחור שפתאום מרגיש 'געגועים' לבחורה הראשונה שפגש? או המחשבה שרצה לרבים בראש עדיין לא פגשתי מישהו שבאמת מתאים לי?

להרשמה מהירה למיזם להדרכת מחפשי זוגיות>>


אחרי ליווי והכוונה של מאות פנויים פנויות, הבין הרב יהושע שפירא שכשחשבנו שיש לנו 'רשימת מכולת' ברורה של פרמטרים שאנחנו מחפשים בבן/בת הזוג, לפעמים מתברר שהיא קצת יותר ארוכה... שאולי יש דרישות נסתרות שבאות מכל מיני כיוונים שונים שלא חשבנו עליהם במשך הזמן.

בעזרת תרגיל השוואתי פשוט, אנחנו יכולים גם לגלות מהם כל אותן דרישות, מה באמת היה חשוב לנו עד עכשיו, לאילו פרמטרים נתנו דגש אולי אפילו בלי לשים לב, וע"י זה לראות פתאום את התמונה מלמעלה, להביט כאילו רגע מהצד על הנתונים שעולים מההשוואה, ולהבין מה חסם אותי בעצם, מה גרם לי להגיד 'לא' כ"כ הרבה פעמים.

הערב (רביעי) המאמן יעקב האיתן יעביר תרגול מיוחד שיתן לנו את ההכרה מה אנחנו באמת צריכים ועם אנחנו רוצים להתחתן. בעזרת דמיון מודרך, ננפה את הצרכים שלנו, נזקק את הרצונות ונגיע להבנה מה באמת הפרמטרים הנצרכים כדי לבנות בע"ה קשר בריא וטוב.

במידה ויהיה זמן נכיר גם את ארבעת רבעי ה'עוגה', שמייצגים את ארבעת האפשרויות שקיימות לכישלון של דייטים, נראה מהי האמת לגבי אחוזי הכשלונות מכל אחת מהסיבות שמנינו בהשוואה למה שבמבט ראשון נראה לנו צודק, ונוכל אולי להסיק מכך מה בידינו לעשות כדי להגיע לדייטים יותר מוצלחים, ובע"ה כמובן בסופו של דבר להגיע לחתונה בקרוב.

עדיין לא מנויים לפרויקט 252? הצטרפו עכשיו בקלות בלחיצה כאן>>

יעקב האיתן הינו מנבחרת המאמנים של פרויקט 252, יעקב נשוי כמעט חצי יובל, ומלווה במשך כ-7 שנים פנויים ופנויות לחתונה, בעזרת כלי אימון אישי ונל"פ.