שחקני בית"ר הערב. בדרך להיעלם?
שחקני בית"ר הערב. בדרך להיעלם?צילום: האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

ואיזה מסכנים האוהדים. 86 שנים קיימת בית"ר ירושלים שנחשבת לאחת מארבע הקבוצות הגדולות בכדורגל הישראלי. היא זכתה ב-6 אליפויות, 7 גביעי מדינה, 3 גביעי טוטו ואפילו גביע השלום פעם אחת, וכנראה בקרוב היא תלך ותעלם מהמפה של הכדורגל הישראלי והכל בגלל הבעלים שלה - משה חוגג.

חוגג שלאחרונה התפרסם כמי שהסתבך בשלל פרשיות, כלכליות ופלילייות לכאורה, מחזיק בבית"ר ירושלים כבת ערובה כאשר הוא מסרב לשחרר אותה מידייו ומצד שני מסרב גם להשקיע בה כסף. וכך לא רק שהוא מסבך אותה בתחתית הטבלה כשמצבה המקצועי קשה מנשוא, אלא שהוא גם מכריח את ראשיה למכור שחקנים בשל המצב הכלכלי הקשה.

הערב (מוצאי שבת) הגיעה בית"ר של חוגג לשפל חדש, אחת מיני רבות אך אולי הגדול והכואב מכולם כשזו התפרקה באצטדיון סמי עופר שבחיפה והובסה בתוצאה 1:5 בידיי הפועל חיפה.

בית"ר שנמצאת בדרך לפירוק בבית המשפט בשל התעמרות הבעלים משה חוגג, התפרקה על כר הדשא בחיפה כשכבר לאחר 40 דקות של משחק, פיגרה בתוצאה 0:4.

אוהדי בית"ר שהגיעו למשחק הערב גם בקור וגם כשהמצב קשה ולא הפסיקו להאמין ולדחוף, לא האמינו למראה עיניהם כשנראה כי השחקנים הצהובים פשוט לא רוצים.

בית"ר, שמאז ה-0:3 על מכבי פתח תקוה בתחילת נובמבר, לא השיגה ניצחון על הדשא בליגת העל, סופרת משחק 11 ברציפות ללא ניצחון, עם הפסד רביעי בששת המשחקים האחרונים בליגה, כשהיא ללא ניצחון עדיין בשנת 2022, והפעם הפסד כזה שמסתיים בתוצאה המשפילה והכואבת 1:5.

בפעם האחרונה שכאלה דברים קרו לה, היה ב-2018, אז היא ספגה ארבעה שערים במחצית אחת מול הפועל באר שבע וחמישייה במשחק ליגה מול בני יהודה. אז, זה נגמר עם עזיבתו של הבעלים אלי טביב והגעתו של משה חוגג לבירה. האם אחרי חוגג בית"ר תמשיך להתקיים? זו התקווה היחידה שנותרה לעשרות אלפי האוהדים של בית"ר ובכלל של כל אוהדי הכדורגל הפזורים בכל הארץ.