אברהם סנדק, אביו של אהוביה ז"ל, מוטרד מאוד מהחלטת היועץ המשפטי לממשלה לסגור את תיק החקירה נגד השוטרים שהיו מעורבים באירוע בו נהרג בנו.

"קיבלנו את ההחלטה לסגור את התיק נגד השוטרים מהתקשורת. ההחלטה הזו פצעה את ליבנו. דמי בנינו זועקים מן האדמה, לא רק על עצמו, אלא על עם ישראל כולו. על חרב שננעצת בתוך היושר של עם ישראל, על כתם שנעשה והדבר כואב לנו ומעורר בנו את כל הכאב מחדש", מספר סנדק לערוץ 7.

לדבריו, יש מספיק הוכחות לאשמתם של השוטרים. "עורכי הדין שלנו חשפו מסמך פנימי של המחלקה לחקירות שוטרים שבו רואים את החשדות הגדולים שהם היפנו כלפי השוטרים ברגעים הראשונים. הם ראו שהזירה נסגרה לזמן רב, שהשוטרים מתעכבים בהגשת הדו"חות ועד שכבר הזמינו אותם לחקירה כבר היה להם זמן לתאם עדויות וגם שחררו אותם מיד".

לטענתו, בדיקת היועץ המשפטי לממשלה לא היתה יסודית דיה. "אנחנו באנו לפה אחרי אלפיים שנות גלות, לא כדי שיהיה לנו משפט כזה קלוש שלוקח כנתון את מה שהוא מקבל. השוטרים ומח"ש נתנו לו נתונים והוא הסתמך רק על מה שהם נתנו לו. אנחנו ציפינו שהיועץ המשפטי יהיה איש של אמת וצדק, שיהפוך כל אבן ולא ילך עם הנתונים שנתנו לו. היינו מצפים ממנו שישמע את טענות שני הצדדים. אותנו הוא לא שמע וגם לא את עורכי הדין שלנו, אבל את הצד החשוד הוא שמע".

סנק מספר כי "השוטרים ביצעו מרדף פרוע ורואים ניידת משתוללת על הכביש ומסכנת את הרכבים. במרדף קצר של 40 שניות הם כבר ניגחו את הרכב. הם היו יכולים לצלם את הרכב ולשלוף אותם בלילה, הם לא חייבים לנגוח ולהביא את המרדף למצב שמסכן חיי אדם. בנוסף, למה הם לא בדקו אם יש מישהו מתחת לרכב. הם יצרו את הסיטואציה והיו צריכים לבדוק מה קורה שם".

"אנחנו קוראים לכל עם ישראל שאכפת לו מהצדק להמשיך ולתמוך בנו, אתם נותנים לנו את הכוח ואנחנו נמשיך לעשות כל מה שנוכל כדי לטהר את הכתם הזה מעל עם ישראל", הוא מסכם.