שינה. אילוסטרציה
שינה. אילוסטרציהצילום: depositphotos.com

גם ענף המזרנים התקדם לעולם הדיגיטלי, תשכחו מלהתרוצץ בין חנויות ולנסות מזרנים, ובמקום לשים דגש על העיצוב והמחיר כדאי שתתמקדו באיכות ובנוחות. טופ נייט היא חברה ישראלית מובילה בענף, המייצרת מזרנים כחול לבן באיכות פרמיום. ניסינו את המזרנים בעצמנו, ואין ספק שמדובר במותג שהולך לשנות לכם את התפישה ואת השינה

אם עדיין לא שמעתם על חברת טופ נייט זה רק כי היא שחקן יחסית חדש בענף המזרנים, החברה פועלת כשנה, הפאנצ' הוא בכך שהחברה מנהלת את כל מערך המסחר שלה בחנות אינטרנטית, והרכישה היא אונליין בלבד.

סתיו, בעלי החברה, מסביר שבגלל שאין אולם תצוגה, הם יכולים לבוא לקראת הלקוח מבחינת המחירים, ובזה טמונה הייחודיות שלהם. מהשוואת מחירים קצרה שערכנו, אנחנו בהחלט יכולים להעיד שיש הבדלים משמעותיים, ובסופו של דבר זה רק לטובת הלקוח.

"אנחנו מייצרים מזרנים בארץ, מדובר בייצור כחול לבן בבלעדיות עבור טופ נייט, אנחנו מותג בלעדי.

המזרנים שלנו הם באותה רמת איכות של המותגים המובילים בארץ ובעולם. אנחנו מקפידים מאוד על שימוש בחומרים איכותיים כמו פולימר מוקצף, מערכות מתקדמות של קפיצים מבודדים. כל הבדים של המזרנים הם אנטי-בקטריאליים והיפו אלרגניים, נעימים רכים ועמידים."

סתיו מדגיש כי ישנה בקרת איכות מוקפדת ביותר על המוצר, החל מהחומר ממנו המזרן עשוי ועד לתפר הקטן ביותר.

כמה סוגי מזרנים אתם משווקים כיום?

"היום אנחנו משווקים שמונה סוגים של מזרנים – אולימפוס, סמרו, מקינאלי, ריינר, פוג'י, קירקופל, אוורסט וקווין.

איזה מזרנים מבין המבחר הם הנמכרים ביותר?

הבסט סלרס שלנו הם מזרן אולימפוס, שמורכב מפולימר מוקצף, וזה החומר שמשתמשים בו למילוי מזרנים בבתי המלון היוקרתיים. זהו למעשה ספוג שעשוי רכיבים טבעיים בלבד. גובה המזרן הוא 27 ס"מ, ודרגת הקושי מ1-5 היא 3.

היתרון של מזרן זה הוא שהוא דו צדדי. בחלקו העליון הוא בדרגת קושי 3 בקבלת המזרן, וברגע שהופכים את המזרן , בצדו השני הוא בדרגת קושי 4.

זה חשוב כי לפעמים יש עם השנים בעיות גב. במידה וללקוח מתפתחות בעיות גב הוא יוכל להפוך את המזרן וליהנות ממשטח שינה קשיח יותר.

המזרן הזה מגיע עם שכבת ויסקו של 5 ס"מ משני צדיו, למעלה ולמטה, ובד המזרן הוא בד במבו עשוי כותנה אנטי בקטריאלי, זהו בד נעים במיוחד.

מזרן פופולארי נוסף מזרן מדגם ריינר. זהו מזרן עשוי קפיצים מבודדים עם פולימר מוקצף בצדדים, גובהו 30 ס"מ, מדד הקושי מ1-5 הוא 3. היתרון של מזרן זה הוא שכל קפיץ עומד בפני עצמו מה שנותן חווית שינה שקטה, שינה בתחושת ריחוף כאשר יש תמיכה מוחלטת לגוף בהתאם למבנה הפיזי האישי. המזרן עשוי בד במבו אנטי בקטריאלי בשילוב כותנה.

נוסף על כך, מזרן הפוג'י שלנו מבוקש מאוד. פה מדובר במזרן קצת נמוך יותר בגובה של26 ס"מ, ומדד הקושי הוא 4, אבל המזרן מגיע עם שכבת ויסקו בעובי 6 ס"מ שמעניקה לו רכות אקסטרה מפנקת. היתרון של המזרן הזה ומה שכל כך מיוחד בו, זה שהבד שעוטף אותו הוא בד העשוי מצמח האלוורה, זהו סוג בד אנטי-בקטריאלי ונעים, זה גם בד מבודד, בקיץ הוא מקרר את עצמו, ובחורף שומר על חום הגוף.

מזרן דגם אולימפוס
מזרן דגם אולימפוסצילום: טופ נייט מזרנים ופתרונות שינה

היום עם כל המודעות לאורתופדיה ולאיכות שינה, מהו המזרן שלדעתך מתאים ומומלץ עבור מרבית הקהל שאין לו צורך ספציפי?

"לרוב האנשים יתאים מזרן הריינר שלנו. זהו דגם מקביל לדגמים דומים מאוד של מספר חברות גדולות, ותוכלו לבדוק בעצמכם, רק מבחינת המחיר הוא 50% פחות בעלות אצלנו, לעומת המתחרים. כמובן שזה משמעותי ביותר."

למה החלטתם ליצור חנות אונליין בלבד בתחום כזה?

"אמנם רוב הלקוחות מעדיפים להגיע לחנות ולנסות את המזרנים לפני רכישה, אבל זה מתאים לעידן הישן. היום לא באמת צריך לצאת מהבית, לעמוד בפקקים בדרך, לעבור מחנות לחנות כדי לבחון את המזרנים. יש פירוט מלא לכל מזרן באתר שלנו ואפשר להתקשר ולהתייעץ עם יועצי שינה שהם חלק מהצוות המקצועי בחברה, ולהגיע להחלטה מושכלת ולבחירה המתאימה ביותר יחד. כל זה מבלי להגיע לחנות ומבלי לצאת מהבית.

את המזרן הלקוח מקבל תוך 7 ימי עסקים, עד לבית. כאשר ההובלה היא בחינם לכל רחבי הארץ מקריית שמונה ועד אילת."

אבל איך אפשר לרכוש מזרן מבלי לנסות אותו?

"ראשית, יש לנו צוות מקצועי של יועצי שינה, מומחים בתחום שיודעים לכוון את הלקוח ולהתאים לו מזרן וזה מתנהל בשיחת טלפון.

אחרי שהתקבלה ההחלטה, הלקוח יקבל את המזרן לבית ל-50 לילות ניסיון. במידה ולא יהיה מרוצה מהמזרן, בתום התקופה או במהלכה, נדאג לבחור אתו מזרן חלופי מתאים יותר, או שהוא יקבל החזר כספי מלא על הרכישה, ללא עלות נוספת וללא כל התחייבויות כלפינו. אנחנו חברה הוגנת וישרה, והלקוחות שלנו יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהם יקבלו גם את המוצר הכי טוב וגם את השירות הטוב ביותר".

מאיפה הגיח הרעיון ליצור תחרות משמעותית כזו עם המחירים שלכם?

אחרי מחשבה רבה, הבנו שאם נחסוך בעלות של אולם תצוגה, לא נצטרך לשלם שכירות גבוהה יחד עם כל ההוצאות הנלוות, נחסוך ברבה הוצאות שהן משמעותיות לכל עסק. הקמנו את החברה על מנת לספק מוצר איכותי במחיר הנוח ביותר עבור הלקוחות. רצינו ליצור עלות של מזרן איכותי מבלי שיהיו מגולמים בה הוצאות נוספות שלא קשורות למוצר, עד כמה שאפשר כמובן, והכל בכדי לאפשר לאנשים להחליף מזרן או להתחדש במזרן, מבלי לקרוע את הכיס."

למפרט המזרנים והמיטות, ולתיאום שיחת ייעוץ עם נציג, כנסו לאתר - TOP NIGHT או לדף הפייסבוק www.facebook.com/topnightil

טלפון ליצירת קשר - 077-8046127